جر و بحث ترامپ با خبرنگار آمریکایی به خاطر دامادش

پرسش خبرنگار شبکه سی‌بی‌اس از رئیس‌جمهور آمریکا درباره اظهارات اخیر داماد و مشاور ارشدش، خشم او را برانگیخت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی نشریه هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در نشست خبری روزانه خود به همراه معاونش مایک پنس درباره تازه‌ترین تحولات مربوط به شیوع کرونا در این کشور از سوال خبرنگار شبکه سی‌بی‌اس عصبانی شد و به جر و بحث با او پرداخت.

او در پاسخ به سوال ویجیا جیانگ خبرنگار سی‌بی‌اس در این نشست خبری که پرسید «دیروز جرد کوشنر (داماد و مشاور شما) از موضوع ذخایر فدرال با عبارت «ذخایر ما» یاد کرد. منظور او چه بوده است؟» با عصبانیت پاسخ داد: شما می‌دانید منظور او چه بوده است. منظور او آمریکا بوده است. ما آن را در بین ایالت‌ها توزیع می‌کنیم. زمانی که او می‌گوید «ما»، منظورش کشور ما است. او درباره دولت فدرال صحبت می‌کند. دولت فدرال نیز به آن نیاز دارد. ما آن را برای دولت فدرال نیاز داریم. ما می‌خواهیم که این ذخایر را برای کشور خودمان حفظ کنیم، زیرا نه فقط ایالت‌ها بلکه دولت فدرال نیز به آن نیاز دارد. این ایالت‌ها بخشی از کشورمان هستند.

رئیس جمهور آمریکا خطاب به خبرنگار گفت: این سوالی آسان است و شما تلاش می‌کنید که آن را بد جلوه دهید. شما باید به خاطر این کار خود شرم کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۱۷ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
واقعا ترامپ رئیس جمهوری به‌ تمام معنا احمقه‌
آخرین اخبار