طراحی و ساخت ۲ خودرو ضدعفونی‌کننده سبک ازسوی آتش نشانان اصفهانی

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: مشکل ضد عفونی معابر باریک در سطح شهر اصفهان با طراحی و ساخت خودروی ضد عفونی کننده سبک به همت کارکنان این سازمان رفع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آتشپاد محسن گلابی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به اینکه خودرویی که برای ضدعفونی معابر استفاده می‌شد، امکان ورود به کوچه‌ها و معابر دارای عرض کم را نداشت، کارکنان ایستگاه شماره هفت داخل این ایستگاه بر روی دو دستگاه خودرو نیسان این سازمان تانک دو هزار لیتری همراه با موتور برق و دستگاه توربوفن نصب کردند. با این اقدام خودرو‌های آماده شده قابلیت ضدعفونی کردن معابر کم عرض شهر را پیدا کرد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از انجام عملیات مهپاشی و ضدعفونی معابر شهر با استفاده از هشت دستگاه خودروی تجهیز شده این سازمان خبر داد و گفت: در عملیات مهپاشی و ضدعفونی معابر شهر، نیرو‌های عملیاتی این سازمان با پوشش کامل حاضر شده و ضدعفونی معابر را در نهایت دقت و توجه انجام دادند.

او با اشاره به اقدامات انجام شده برای مقابله با شیوع کرونا در آتش نشانی اصفهان، گفت: ماسک‌های تنفسی در اختیار پرسنل اداری این سازمان قرار گرفته و برای استفاده تمام آتش نشانان، ایستگاه‌ها و محل‌های قرارگیری امکانات عملیاتی آتش نشانی اصفهان مواد ضد عفونی خریداری و ارائه شده است.

آتشپاد گلابی خاطرنشان کرد: توصیه‌های لازم برای ورود آتش نشانان به محل حوادث تذکر داده شده تا در صورتی که موارد مشکوک و محل آلوده است تمهیدات لازم را در نظر گرفته و از لباس‌های مخصوص استفاده کنند.

او اظهار کرد: از تمام شهروندان انتظار داریم با رعایت بهداشت فردی و جمعی، مراقبت‌های شخصی و همچنین پرهیز از هیجان‌زدگی، نهاد‌های دست‌اندرکار را در پیشگیری از شیوع این بیماری یاری کنند.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.