کرونا همچنان در خوزستان پرسه می‌زند/ ۴۱ نفر دیگر به این ویروس مبتلا شدند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از شناسایی ۴۱ مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان خوزستان خبر داد.

کرونا همچنان در خوزستان پرسه می‌زند/ ۴۱ نفر دیگر مبتلا شدندعلی احسان پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با تاکید بر در خانه ماندن و حفظ شرایط فاصله گذاری اجتماعی و خصوصا رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا در خصوص ممنوعیت آغاز به کار مشاغل غیرضروری گفت: ۴۱ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در ۲۴ ساعت گذشته در استان خوزستان ثبت شده است و تعداد مبتلایان به ۸۵۳ مورد افزایش یافت.

او آمار جدید ابتلا به ویروس کرونا به تفکیک را در اهواز را ٢٤ مورد، آبادان ۷ مورد، باوی ٤ مورد، کارون ٢مورد و شهرستان‌های دزفول، شوشتر، مسجدسلیمان و ایذه هر کدام یک مورد اعلام کرد.

احسان پور با بیان اینکه تا کنون ۵۷۳ بیمار مبتلا پس از دریافت خدمات درمانی با بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته، فوت ۷ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند که از این تعداد، ۵ مورد در بیمارستان‌های اهواز و ۲ مورد در بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان بوده که با احتساب این موارد فوت شدگان به ۱۰۲ نفر افزایش یافت.

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، در حال حاضر ۱۷۸ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان تحت درمان هستند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.