بسته اخبار حوادث امروز ۱۶ فروردین سال ۹۹؛

کشف ۱۴ فقره سرقت در بابل/ دستگیری سارق اماکن خصوصی در ساری

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۱۶ فروردین سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  مهم‌ترین حوادث روز شنبه ۱۶ فروردین سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۱۴ فقره سرقت در بابل

سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و باغات این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ جعفری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۴ فقره سرقت اماکن خصوصی و باغات در این شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدار‌های انتظامی، در صورت مشاهده افراد ناشناسی که بدون جهت در محدوده محل سکونت آنان پرسته می‌زنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

کشف ۴ فقره سرقت در ساری

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی فردی را که دارای سوابق متعدد کیفری در این شهرستان بوده است به عنوان مظنون شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ صفرپور گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۴ فقره سرقت اماکن خصوصی در یک ماه گذشته اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

او با هشدار به صاحبان اماکن خصوصی، ساختمان‌های نیمه کاره و در حال ساخت از آن‌ها خواست ضمن استفاده از نگهبان، پس از اتمام ساعت کاری از رها کردن وسایل و تجهیزات ساختمانی در محل اجتناب کرده و وسایل مذکور را در جای امن و قابل اطمینان نگهداری کنند.

دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در محمودآباد

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ حسین زاده از کشف ۲ کیلو گرم تریاک در بازرسی از متهم خبر داد و گفت: این عامل افیونی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، به شهروندان توصیه کرد: ضمن مراقبت از فرزندان خود، برای پیشگیری از ابتلاء آنان به مواد مخدر و هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری سارق حرفه‌ای منزل با ۵ فقره سرقت در گلوگاه

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: درپی وقوع چندین فقره سرقت منزل در این شهرستان کارآگاهان پلیس آگاهی اقدامات پلیسی را برای شناسایی و دستگیری سارق آغاز کردند.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه متهم شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

سرهنگ عنایتی گنجی با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه، گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۵ فقره سرقت در این شهرستان اقرار کرد.

وی با بیان اینکه متهم به مرجع قضایی معرفی شد، از شهروندان خواست: هشداری پلیسی را در راستای پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه موارد امنیتی مراتب سریعا به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار