از کشف ۱۱ دستگاه خودرو سرقتی در یزد تا کشف میلیاردی انواع سیگار قاچاق در مهریز

مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۱۶ فروردین ماه سال ۹۹ را در این بسته خبری بخوانید.

از کشف ۱۱ دستگاه خودرو سرقتی در یزد تا کشف میلیاردی انواع سیگار قاچاق در مهریزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  سرهنگ حمیدرضا اکبری نژاد جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان یزد گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از معابر در سطح شهرستان یزد، تحقیقات برای شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

او افزود: پس از بررسی شواهد و تحقیقات گسترده، ماموران پلیس کلانتری ۱۴ ابوذر توانستند در حین گشت زنی یک سارق را دستگیر کنند.

سرهنگ اکبری نژاد ادامه داد: متهم در بازجویی‌های پلیسی به ۱۰ فقره سرقت از معابر اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان یزد در پایان ضمن تقدیر از همکاری شهروندان با پلیس از آنان خواست هر گونه موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن ۱۱۰به پلیس اعلام نمایند.

کشف ۱۱ دستگاه خودرو سرقتی در یزد

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: در اجرای طرح‌های نوروزی از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۱ دستگاه خودروی سرقتی را کشف کردند.

سرهنگ حمیدرضا اکبری نژاد گفت: به دنبال شکایاتی از سوی چند نفر از شهروندان مبنی بر سرقت خودرو‌های آن‌ها در محله‌های مختلف شهرستان، مأموران شهرستان موضوع را در دستور کار قرار دادند.

اکبری نژاد افزود: مأموران با گشت زنی در سطح شهر و پیگیری مستمر موفق شدند ۱۱ دستگاه را در مناطق مختلف کشف کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان یزد با اشاره به اینکه کشف خودرو‌های مسروقه بعضا به صورت بلا صاحب بوده گفت: تلاش در جهت دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار دارد.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان یزد در پایان از همشهریان عزیز خواست هشدار‌های پلیس در جهت پیشگیری از سرقت رعایت کنند تا در دام سارقان گرفتار نشوند.

کشف ۱۱۲ هزار نخ سیگار قاچاق در یزد

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۱۲ هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس خبر داد.

سرهنگ محمدرضا هاشمی فر گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی این استان هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی یک دستگاه اتوبوس را که از زاهدان عازم تهران بود برای بازرسی متوقف کردند.

هاشمی فر افزود: ماموران در بازرسی انجام شده ۱۱۲ هزار نخ انواع سیگار‌های خارجی قاچاق در مارک‌های مختلف کشف که کارشناسان ارزش آن را یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.

جانشین انتظامی استان یزد در پایان با بیان اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر شد بیان کرد: ماموران، متهم را به مقامات قانونی معرفی و محموله سیگار‌های قاچاق را تحویل اداره دخانیات استان دادند.

ممانعت از ورود بیش از هزار و ۳۰۰ خودرو غیر بومی به خاتم

فرمانده انتظامی شهرستان خاتم گفت: در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از ورود هزار و ۳۵۰ خودروی غیر بومی به داخل شهرستان خاتم جلوگیری شده است.

سرهنگ غلامرضا کشوری گفت: به منظور جلوگیری از شیوع کرونا ویروس و قطع زنجیره آن، طرح ممنوعیت ورود خودرو‌های غیربومی در حال اجراست.

او گفت: در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از ورود هزار و ۳۵۰ خودروی غیر بومی به داخل شهرستان خاتم جلوگیری شده است.

کشوری ادامه داد: طرح ممنوعیت ورود خودرو‌های غیربومی به خاتم تا ریشه‌کنی بیماری کرونا در شهرستان ادامه خواهد داشت و از هموطنان انتظار می‌رود تا پایان این طرح و بازگشت به شرایط عادی از سفر به این شهرستان خودداری کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاتم با درخواست از شهروندان برای همکاری با پویش‌های مردمی و پلیس تصریح کرد: خودرو‌هایی که در شهر بدون هدف دوردور می‌کنند، ضمن اعمال قانون، خودرو توقیف و به پارکینگ دلالت داده می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار