پلمب واحد غیرمجاز تولید مواد ضدعفونی کننده در عجب شیر

رییس اداره صنعت معدن و تجارت عجب شیر گفت: یک واحد تولیدی که اقدام به تولید مواد ضدعفونی‌کننده غیرمجاز در سطح شهرستان کرده بود توسط ماموران بازرسی شناسایی و پلمب شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،  دادخواه رییس اداره صنعت معدن و تجارت عجب شیر گفت: با دریافت گزارش‌هایی مبنی بر وجود محلول ضدعفونی‌کننده با برند تقلبی در حال تولید، پیگیری موضوع در دستور کار اکیپ‌های گشت مشترک بازرسی قرار گرفت.

او گفت: با ردیابی محل تولید این مواد ضدعفونی‌کننده مشخص شد در حال تولید محلول‌های غیربهداشتی است که با تایید شبکه بهداشت و درمان و دستور مراجع قضایی از ادامه فعالیت آن جلوگیری و محل تولید توسط پلیس اماکن پلمب شد.

او افزود: تعطیلی صنوف غیر ضرور از سوی اصناف، عمل به مسئولیت اجتماعی است، لذا در راستای جلوگیری از شیوع و تسری ویروس کرونا، تاکنون ۸ واحد صنفی که پس از دادن تذکرات شفاهی و کتبی کماکان بدون توجه به تذکرات به فعالیت خود ادامه دادند که برابر قانون پلمب شده و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری به عمل آمد.

رییس اداره صنعت معدن و تجارت عجب شیر تنها راه شکست کرونا را، ماندن در خانه عنوان کرد و گفت: از تمامی اصناف غیرضرور خواهشمندیم تا فعالیت خود را تا اطلاع ثانوی و تا پایان طرح آغاز نکنند، در غیر این صورت با توجه با اهمیت موضوع سلامت جامعه و همچنین اجرای مصوبات ستاد، برخورد قانونی با این دسته از مشاغل صورت خواهد گرفت.

دادخواه از همراهی مسئولانه و خوب برخی اصناف در شهرستان عجب شیر در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی خبر داد و گفت: در این خصوص گشت‌زنی روزانه توسط تیم‌های مشترک و نظارت بر اجرای دقیق طرح در حال انجام است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.