توسعه حرم ائمه در عراق در دستور کارستاد عتبات استان مرکزی

توسعه حرم امام حسین (ع) و امامین عسگریین برنامه امسال ستاد عتبات عالیات استان مرکزی است.

توسعه حرم ائمه در عراق در دستور کارستاد عتبات استان مرکزینجفی رئیس ستاد عتبات عالیات استان مرکزی در گفتگو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت:  توسعه حرم امام حسین علیه السلام و ایجاد صحن حضرت زینب سلام الله علی‌ها در این مکان مقدس و توسعه سرداب غیبت امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف در حرم امامین عسگریین از برنامه‌های مهم ستاد عتبات عالیات استان مرکزی در سال ۹۹ به شمار می‌رود.

نجفی افزود: صحن حضرت زینب با ۱۳۵ هزار مترمربع در مرحله اول قرار است در جوار حرم امام حسین علیه السلام در کربلا معلی احداث شود که این پروژه برنامه ریزی شده در طول ۶ سال به بهره‌برداری برسد.

او اضافه کرد: تهیه سیمان این پروژه به مردم استان مرکزی واگذار شده و هر نفر با پرداخت ۱۰ هزار تومان و خرید یک پاکت سیمان به شماره (۴۳۴۳ بانک ملی ستاد عتبات عالیات استان) می‌تواند در این پروژه سهیم باشد.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان مرکزی بیان کرد: همچنین پنجره‌های سرداب غیبت در حرم امامین عسگریین از سوی هنرمندان استان در حال ساخت است که این پروژه نیز ۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که از سوی خیرین و مردم عزیز باید تامین شود تا شاهد توسعه حرم امامین عسگریین باشیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.