راه اندازی ۱۰۰ تخت نقاهتگاهی در بندرعباس

استاندار هرمزگان گفت: با همکاری منطقه یکم نیروی دریایی ارتش نقاهتگاه ۱۰۰ تختخوابی در بندرعباس راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، فریدون همتی، استاندار هرمزگان گفت: با همکاری منطقه یکم نیروی دریایی ارتش نقاهتگاه ۱۰۰ تختخوابی در بندرعباس راه اندازی شد.

همتی افزود: با راه اندازی این نقاهتگاه، تعداد تخت‌های تکمیل دوره درمان بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان به ۶۰۰ تخت رسید.

او گفت: با اقدامات صورت گرفته، توانمندی‌های استان در راستای مقابله با ویروس کرونا افزایش یافته و تجهیزات و کالا‌های بهداشتی مورد نیاز از جمله الکل، ماسک، ژل ضدعفونی و لباس ضد ویروس در حال تولید است.

همتی گفت: با همکاری خیرین، بنگاه‌های اقتصادی، دستگاه‌های اجرایی، مجموعه نیرو‌های مسلح به ویژه نیروی دریایی سپاه و ارتش، تخت‌های تکمیل درمان و همچنین بیمارستان صحرایی در استان راه اندازی شده و به لحاظ امکانات و تجهیزات، استان هرمزگان در وضعیت خوبی جهت درمان بیماران مبتلا به کرونا قرار دارد.

او افزود: با همکاری همه مجموعه‌ها و انسجام خوبی که در استان ایجاد شده و همراهی بسیار خوب مردم به ویژه با رعایت توصیه ماندن در خانه، روند بیماری کرونا در هرمزگان مدیریت شده است.

استاندار هرمزگان گفت: بیش از ۸۰ درصد مردم استان در قالب طرح بسیج ملی مقابله با کرونا، غربالگری شدند و اطلاعات آنان ثبت شده است.

همتی با تاکید بر اینکه باید همچنان رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در اولویت باشد، افزود: تاکنون با آموزش و اطلاع‌رسانی، تامین امکانات و تجهیزات و همراهی خوب مردم، در مدیریت بیماری کرونا در سطح کشور و همچنین استان هرمزگان موفق بوده ایم و باید این همکاری‌ها همچنان ادامه داشته باشد.

او گفت: در ادامه این روند باید بتوانیم با رعایت تمامی اصول بهداشتی، کار و فعالیت‌های مختلف را نیز انجام دهیم و افرادی که حضور آن‌ها در محل کار و تولید ضروری است، با رعایت تمامی اصول و افزایش سطح ایمنی به فعالیت بپردازند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.