متحدان سندرز خواهان کناره‌گیری او از انتخابات ۲۰۲۰ شدند

برخی از حامیان ارشد برنی سندرز، نامزد دموکرات‌های آمریکا در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ این کشور، از وی خواسته‌اند تا از انتخابات اصلی کناره‌گیری کند.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه واشنگتن پست به نقل از منابع آگاه نوشت: برخی از معاونان و حامیان ارشد برنی سندرز، سناتور ورمونت و نامزد دموکرات‌های آمریکا در انتخابات سال ۲۰۲۰ این کشور از وی خواسته اند تا از انتخابات اصلی کناره گیری کند.

فیض شکیر، مدیر ستاد انتخاباتی سندرز و پرامیلا جیاپال، نماینده ایالت واشنگتن از شناخته‌ترین چهره‌هایی هستند که سندرز را برای لغو ستاد انتخاباتی اش تحت فشار گذاشته اند. از سوی دیگر، چهره‌های دیگری همچون نینا ترنر، همکار مبارزات انتخاباتی سندرز، این نامزد ۷۸ ساله را برای ماندن در این رقابت‌ها تشویق کرده است.

در همین حال، لری کوهن، از حامیان طولانی مدت سندرز گفت: میلیون‌ها نفر روی او برای حضور در رقابت‌های انتخاباتی حساب می‌کنند و برای دیدگاه‌های انتخاباتی‌اش است که از او حمایت می‌کنند و به او رای می‌دهند. اگر او در انتخابات نباشد آن‌ها احساس ترک شدگی می‌کنند.

پیروزی در رقابت‌های اصلی انتخاباتی آمریکا پس از شکست در برابر جو بایدن، دیگر نامزد دموکرات در رقابت‌های سه شنبه بزرگ تا حدود زیادی غیردستیابی است.

نامزد‌های انتخاباتی دموکرات برای پیروزی و ورود به کاخ سفید به ۱۹۹۱ رای دلیگیت نیاز دارند که بایدن ۱۲۱۷ و سندرز ۹۱۴ رای دارند.

پیشبینی‌ها در خصوص انتخابات سه شنبه بزرگ ایالت ویسکانسن نیز به سود بایدن است.

انتهای پیام/

برچسب ها: برنی سندرز ، کاخ سفید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
اينطور كه معلومه انتخابات آمريكا رو اصلا بايد حزبي اش كنن نه فردي و كانديداي هر حزبي بيشتر راي آورد اون تحويل بگيره
مثلا اگه مجموع آراي اون دو تا دموكرات از ترامپ بيشتر شد اون دو تا بشن رييس جمهور
البته اون دموكراتي كه بيشتر راي آورده
Iran (Islamic Republic of)
علی ۱۷/۱/۱۳۹۹ ۱۲/۴۵
۱۲:۴۵ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
این سندرز اگر ریس جمهور بشه بهتر ازبایدن و ترامپ بی وجدان است سندرز با وجدانه اگر تبل توخالی نباشه
Iran (Islamic Republic of)
majid
۰۶:۴۹ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
داداچ چی زدی؟ تو ک فرق طبل رو با تبل نمیدونی درباره انتهابات امریکا نظر میدی؟ تاشماها باشید امریکای خونخوار حق داره برامون خط و نشون بکشه...
آخرین اخبار