لغو پرواز‌های بزرگترین شرکت هوایی آمریکا در ایالت‌های نیویورک و نیوجرسی

به دنبال شیوع کرونا در آمریکا، «یونایتد» یکی از بزرگترین شرکتهای هوایی این کشور، ۹۰ درصد پرواز‌های خود را در دو ایالت نیویورک و نیوجرسی لغو می‌کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، شرکت هوایی یونایتد، یکی از بزرگترین شرکت‌های هوایی آمریکا، به دنبال شیوع ویروس کرونا در این کشور به طور موقت ۹۰ درصد پرواز‌های خود را در دو ایالت نیویورک و نیوجرسی لغو می‌کند.

گرِگ هارت، مدیرعامل شرکت هوایی یونایتد در نامه‌ای با اعلام این خبر گفت کلیه پرواز‌های ورودی و خروجی این شرکت از دو فرودگاه «لاکاردیا» و «نیوارک» در دو ایالت نیویورک و نیوجرسی لغو خواهد شد.

در نامه هارت آمده است: «اوضاع نیویورک و نیوجرسی در حال وخیم شدن است. شما در خط مقدم این بحران در فرودگاه‌ها و هواپیما‌های ما هستید.» بنا به نوشته او پرواز‌ها دست‌کم تا سه هفته دیگر از سرگرفته نخواهد شد.

این تصمیم پس از آن صورت می‌گیرد که مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا از ساکنان نیویورک و نیوجرسی و کینتیک خواست از سفر‌های داخلی تا ۱۴ روز خودداری کنند. روز گذشته، ایالت نیویورک بزرگترین افزایش روزانه خود را در تعداد موارد جدید کووید-۱۹ ثبت کرد.

شنبه ۱۰۸۴۱ مورد جدید ابتلا به به این ویروس در این ایالت تایید شد و آمار قربانیان نیز ۶۳۰ نفر اعلام گردید. به این ترتیب تعداد کل موارد گزارش شده در این ایالت از آغاز همه‌گیری به ۱۱۳۷۰۴ مورد رسیده و مجموع قربانیان این ویروس ۳۵۶۵ نفر بوده است.

بنابر آمار اعلام شده از سوی مقامات بهداشت این ایالت، از میان تمامی مبتلایان، ۱۵۹۰۵ نفر در بیمارستان بستری هستند که حال ۴۱۲۵۶ نفر از آن‌ها وخیم است. آمریکا با بیش از ۳۱۱ هزار مبتلا در میان کشور‌های جهان از نظر آلودگی به ویروس کرونا در مقام نخست قرار دارد که از این میان نزدیک به ۸۵۰۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار