قیمت لبنیات در بازار نسبت به هفته‌های گذشته تغییری نداشته است

رئیس اتحادیه لبنیات ساز و فروشنده لبنیات اصفهان گفت:واحدهای صنفی قیمت لبنیات را گران نکرده و معاملات در بازار بر اساس قیمت‌های قبلی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدرضا امین‌الرعایایی رئیس اتحادیه صنف لبنیات ساز و فروشنده لبنیات اصفهان با اشاره به شیوع ویروس کرونا در استان اصفهان، اظهار کرد: واحد‌های صنفی فروش لبنیات استان در هفته گذشته تعطیل نبوده‌اند و بر اساس مصوبه ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا، لبنیات فروشان جزو اصناف غیر ضروری محسوب نشدند و اتاق اصناف به این اتحادیه اعلام کرد که نیازی به تعطیلی واحد‌های صنفی زیرمجموعه آن در زمان تعطیلی اصناف غیرضروری نیست.

رئیس اتحادیه صنف لبنیات ساز و فروشنده لبنیات اصفهان با بیان اینکه قیمت لبنیات در بازار نسبت به هفته‌های گذشته تغییری نداشته است، تصریح کرد: واحد‌های صنفی قیمت لبنیات را گران نکرده و معاملات در بازار بر اساس قیمت‌های قبلی است.

امین‌الرعایایی اضافه کرد: تاکنون تخلف بهداشتی در واحد‌های صنفی فروشنده لبنیات گزارش نشده و اتحادیه با مرکز بهداشت اتاق اصناف اصفهان در تماس است تا در صورت ابلاغ پروتکل‌های بهداشتی جدید آن را به واحد‌های صنفی خود ابلاغ کند.

او ادامه داد: گشت اکیپ‌های بازرسی و نظارت بر بازار توسط مدیریت بازرسی اتاق اصناف اصفهان در حال انجام است، بازرسی اتحادیه صنف لبنیات ساز و فروشنده لبنیات اصفهان نیز برای نظارت بر روند فعالیت و اجرای موارد بهداشتی در واحد‌های صنفی برنامه‌هایی را انجام داده که تاکنون مشکلی گزارش نشده است.

رئیس اتحادیه صنف لبنیات ساز و فروشنده لبنیات اصفهان خاطر نشان کرد: برخی از واحد‌های صنفی جلوی درب مغازه‌های خود مانع گذاشته و افراد بدون تماس مستقیم با متصدی و فروشنده خرید می‌کنند؛ برخی دیگر از واحد‌های صنفی این اتحادیه نیز با استفاده از نایلون و پلاستیک ارتباط فضای حضور مشتری را با جایگاه متصدی قطع کرده‌اند.

امین‌الرعایایی افزود: واحد‌های صنفی از مواد ضدعفونی کننده استاندارد برای گندزدایی درب یخچال‌ها، ترازوها، کارتخوان‌ها و ویترین‌های خود استفاده می‌کنند.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.