کمک دو میلیارد ریالی اداره بهزیستی کاشان به مراکز توانبخشی شبانه روزی

رئیس اداره بهزیستی کاشان گفت:از پرداخت کمک هزینه دو میلیارد ریالی اداره بهزیستی کاشان به مراکز توانبخشی شبانه روزی زیر نظر این اداره برای مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ام المبین متقی نژاد رئیس اداره بهزیستی کاشان با اشاره به اینکه اداره بهزیستی کاشان هفته‌ها زودتر از همه گیری ویروس کرونا اقدامات حفاظتی و مراقبتی را در بین پرسنل، مددجویان و مراکز توانبخشی زیر نظر این اداره انجام داد، اظهار داشت: این اقدامات باعث شد که در بین مددجویان این اداره به خصوص در مراکز تحت پوشش موارد مبتلا به کرونا ویروس بسیار کم و محدود باشد.

او با بیان اینکه افراد مشکوک به کرونا ویروس در مراکز تحت پوشش بهزیستی کاشان در سریعترین زمان ممکن قرنطینه شدند، ابراز داشت: نمونه‌ای از این اقدامات را میتوان به توقف تمامی پذیرش‌ها و ترخیص‌ها از مجموعه‌های تحت پوشش به خصوص مجتمع توانبخشی گلابچی اشاره کرد که این مهم از بهمن ماه شروع شده بود.

رئیس اداره بهزیستی کاشان با اشاره به کمک خیرین کاشانی در تامین مایحتاج این اداره برای مقابله با کرونا گفت: با کمک و مساعدت خیرین بیش از دو هزار لیتر ماده ضدعفونی کننده و یک هزار ماسک برای پخش بین افراد تحت پوشش بهزیستی کاشان تامین شد.

او همچنین از پرداخت کمک هزینه دو میلیارد ریالی اداره بهزیستی کاشان به مراکز توانبخشی شبانه روزی زیر نظر این اداره برای مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد و بیان داشت: با هماهنگی‌های انجام شده کارشناسان بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان به طور مستمر و منظم از مراکز توانبخشی تحت پوشش اداره بهزیستی کاشان بازدید تا از چگونگی اجرای پروتکل‌های بهداشتی این‌مراکز برای مبارزه با کرونا مطلع شوند.

متقی‌نژاد همچنین از کمک و یاری صاحبان صنایع کاشان به اداره بهزیستی برای مقابله با شیوع کرونا در بین مددجویان تحت پوشش خبر داد و خاطرنشان کرد: با همکاری دانشگاه علوم‌پزشکی کاشان مقادیری ماسک و محلول‌های ضدعفونی کننده دست و سطوح آماده و برای استفاده مراکزتحت پوشش ارسال شد.

او با بیان اینکه اداره بهزیستی کاشان بیش از ۱۰ هزار خانواده را تحت پوشش خود دارد، ابراز داشت: از این‌تعداد شش هزار خانوار معلول و چهار هزار خانوار زنان سرپرست خانوار را تشکیل می‌دهند.

رئیس اداره بهزیستی کاشان از وجود چهار مرکز نگهداری فرزندان بی سرپرست و چهار مرکز شبانه روزی نگهداری از معلولین و سالمندان در شهرستان کاشان خبر داد و افزود: با توجه به اینکه اعتبارات دولتی نمی‌تواند تمام نیاز‌های این خانوار‌ها و همچنین مراکز تحت پوشش را تامین کند از خیرین و همشهریان عزیز کاشانی تقاضا میکنیم تا با کمک‌های خود پشتوانه محکم و بازوی توانای اداره بهزیستی کاشان در ارائه خدمت به جامعه هدف خود باشند.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.