تسلیت درگذشت دو حافظ سلامت آذربایجان شرقی

نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی در پیامی درگذشت دو نفر از حافظان سلامت استان را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی در پیامی درگذشت دو نفر از حافظان سلامت استان را تسلیت گفتند.

 متن پیام مشترک حجت الاسلام والمسلمین  آل هاشم و پورمحمدی بدین شرح است:

ضایعه درگذشت پزشکان ایثارگر و فرهیخته آقایان دکتر وحید یحیوی  و دکتر میر عباس هاشمی ، که در راه پاسداری از سلامت مردم و دفاع از بهداشت هموطنان عزیزمان به شهادت رسیده اند موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.

این متخصصان در راه خدمت، تا آخرین لحظه، سنگر درمان بیماران را ترک نکردند و در راه مبارزه با ویروس کرونا به این بیماری مبتلا شده و جامعه پزشکی و مردم آذربایجان را به سوگ نشاندند.

اینجانبان ضمن ابراز صمیمانه‌ترین همدردی‌ها، ضایعه درگذشت این پزشکان متعهد و متخصص را به خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی تبریز و به ویژه خانواده محترم آن مرحومین تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن عزیزان سفرکرده ، غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسالت می نماییم.

دکتر میر عباس هاشمی متخصص بیهوشی و رئیس بیمارستان شهید مدنی آذرشهر بود که از آغاز شیوع ویروس کرونا در این شهرستان مجاهدانه تلاش کرد و خود نیز پس از چندین روز تحمل درد و رنج ناشی از ابتلا به ویروس منحوس کرونا دعوت حق را لبیک گفت.

دکتر یحیوی هم، فوق تخصص خون و انکولوژی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی بود که در حین خدمت به هموطنان ، به کرونا مبتلا و آسمانی شد .

شهید یحیوی در دوران دانشجویی پزشکی عمومی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز، دبیر کانون قرآن و عترت این دانشگاه بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار