جریمه و توقیف خودروهای مشمول تردد غیرضرور در استان مرکزی

فرمانده انتظامی استان مرکزی از جریمه و توقیف خودرو‌های مشمول تردد غیرضروری خبر داد.

جریمه و توقیف خودروهای مشمول تردد غیرضرور در استان مرکزیسردار مفخمی فرمانده انتظامی استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: خودرو‌های مشمول تردد غیرضروری در استان مرکزی جریمه و توقیف خواهند شد.

سردار مفخمی با اشاره به تعامل خوب مردم با پلیس در جهت کاهش گسترش شیوع ویروس کرونا افزود: تمرکز بر اجرای مرزبانی زیستی در ۲۵ نقطه استان و همکاری مشارکت مردم در اینجا قابل تقدیر است.

او اضافه کرد: از دوازدهم فروردین ماه به بعد هزارو ۸۷۸ خودرو مشمول اعمال تردد و غیرضرور و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و توقیف یک ماهه شدند که اعمال قانون شدند.

مشارکت مردمی می‌تواند پلیس را در کنترل و نابودی ویروس کرونا موفق کند

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه مشارکت مردمی می‌تواند ما را در جهت کنترل و نابودی ویروس کرونا موفق کند بیان کرد: در روز یازدهم فروردین ۹۹ تعداد ۲۰۹۷ مورد مشمول اعمال تردد و غیرضرور و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و توقیف یک ماه بودند که با تصویب شورای تامین مورد بخشش قرار گرفتند.

او با بیان اینکه پلیس در کنار ضدعفونی کردن و اجرای ظرفیت‌های اجتماعی مراقبت از همکاران شاغل را در نظر داشت ادامه داد: اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و ممانعت از ورود خودرو‌های غیر بومی از مهمترین اقدامات پلیس در مرزبانی زیستی بوده و هست.

سردار مفخمی همچنین به عملیات‌های ویژه نوروز هم اشاره و تصریح کرد: در راستای ماموریت‌های پلیس در این مدت ۱۵ واحد انباری و کارگاه غیرمجاز پلمپ ۸ دستگاه خودرو توقیف و ۳۱ نفر هم دستگیر شدند.

او اظهارکرد: همچنین در این مدت دستگیری سارقین ۴۸ درصد افزایش داشته و ۶۹ درصد تردد در استان کاهش با کاهش روبرو بوده و قریب به ۷۰ درصد تصادفات متوفیان سیر نزولی داشته است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.