تولید ۴۰۰ هزار ماسک با تلاش سپاه ولیعصر (عج) خوزستان

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان از تولید ۴۰۰ هزار ماسک و توزیع بین نیازمندان و مناطق محروم استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان (عج) گفت: به منظور مبارزه با ویروس کرونا و کمک به رفع بلایی که همه مردم ما با آن درگیر هستند، اقدامات قرارگاه شفا سپاه حضرت، ولی عصر (عج) مجموعه‌ای از همه رده‌های اقشاری سپاه است که با حضور بسیجیان و تلاش‌های برادران و خواهران که در این این زمینه انجام داده‌اند.

او بیان کرد: در «بخش ضدعفونی» تلاش‌هایمان همچنان ادامه دارد و روز جمعه ۱۵ فروردین‌ماه امسال در شهرستان بهبهان یک رزمایشی را داشته‌ایم که طی آن تمام شهرستان ضدعفونی شد.

سردار شاهوارپور با بیان اینکه در اهواز و سایر شهرستان‌ها این روند ادامه دارد، اظهار داشت: در خصوص تولید ماسک و لباس برای پزشکان و پرستاران روزانه کارگاه‌هایی که راه‌اندازی شده‌اند به ویژه مجموعه جهان‌آرا روزی هزار دست لباس برای پرستاران و پزشکان تهیه می‌کند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان ادامه داد: تولید ماسک یکی از کار‌هایی است که مجموعه خواهران ما در حوزه مقاومت بسیج انجام می‌دهند و تاکنون بیش از ۴۰۰ هزار ماسک تولید و توضیح کرده‌اند.

به گفته او، بسته‌های بهداشتی به ویژه برای ضدعفونی به تعداد قابل‌توجهی تهیه و توزیع شده است.

سردار شاهوار پور بیان داشت: همچنین توزیع بسته‌های غذایی از جمله کار‌های انجام شده‌ای است که ۴ هزار بسته توزیع کردیم و ۳ هزار بسته نیز روز دوشنبه توزیع خواهد شد.

او تصریح کرد: اقدامات دیگر شامل آماده‌سازی نقاهتگاه‌ها و پذیرش بیمارانی که احتیاج به ماندن در نقاهتگاه‌ها را دارند، انجام می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار