اجرای طرح کمک با هدف کاهش اثرات منفی کرونا ویروس در خراسان شمالی

معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی از اجرای طرح کمک با هدف از کاهش اثرات منفی کرونا ویروس در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   ولی الله حیاتی در کارگروه اقتصادی و زیربنایی مدیریت کرونا ویروس استان گفت : به موجب این طرح تمامی دستگاه‌های اجرایی باید برنامه‌های عملیاتی خود برای کاهش اثرات منفی کرونا ویروس بر جامعه هدف خود را ارائه دهند.

حیاتی تصریح کرد: برنامه عملیاتی دستگاه‌های اجتماعی باید در دو بخش درون سازمانی برای کارکنان خود و نحوه خدمات رسانی به جامعه هدف خود باشد.

او مطرح کرد: در شرایط موجود کشور که درگیر بیماری کرونا هستیم فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی باید با رعایت دستورعمل‌های بهداشتی جریان داشته باشند.

حیاتی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی حاضر در نشست تاکید کرد: شرایط امروز نیاز به هما و اراده انقلابی و جهادی است و همه باید با اهتمام بیشتر پای کار باشند.

حیاتی خبر خاطر نشان کرد: در راستای دستور استاندار مبنی بر ارائه طرحی جامع برای کاهش اثرات منفی کرونا ویروس در استان، امروز جلسات طرح کامک در قالب سه کارگروه سیاسی و امنیتی، فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی و زیربنایی برگزار شد.

انتهای پیام/ه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.