فعالیت ۳۲ گروه جهادی برای مقابله با کرونا در ایوان

فرمانده سپاه ناحیه ایوان از فعایت ۳۲ گروه جهادی در راستای مبارزه با ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛  سرهنگ عارف یاسمی فرمانده سپاه ناحیه ایوان گفت: تاکنون بیش از ۳۲ گروه جهادی در راستای مبارزه با ویروس منحوس کرونا در سطح شهرستان ساماندهی شده اند که به صورت مرتب کار ضدعفونی نقاطمختلف شهرستان را انجام می‌دهند.

او اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون سطح شهر ایوان با همت قرارگاه زیستی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام برای دومین بارضدعفونی و گند زدایی شده است.

فرمانده سپاه ناحیه ایوان با اشاره به پیشگامی سپاه وبسیج دراستای مبارزه با این ویروس افزود: بعد از ورود بیماری کووید ۱۹ به کشور، ما از ظرفیت همه پایگاه‌ها برای مقابله با این ویروس بهره جستیم تا با تبدیل تهدید به فرصت انشاءالله، شر این ویروس از مجموعه کشور برچیده شود.

فرمانده سپاه شهرستان ایوان با اشاره به دیگر فعالیت‌های گروه‌های جهادی برای مقابله با بیماری کرونا تصریح کرد: یکی از اقدامات مهمی که باید انجام شود، آموزش و فرهنگ‌سازی است که گروه‌های جهادی شهرستان در این زمینه نیز فعال شدند و به صورت مجازی و حضوری موارد خودمراقبتی را آموزش می‌دهند.

سرهنگ یاسمی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: خدا را شاکریم که نعمات ارزشمند خیرین، جهادگران و بسیجیان را به ما عرضه داشت تا هر کجا و هر مشکلی که در کشور به وجود می‌آید، آن‌ها پیشگام می‌شوند.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.