روز جوان فرصتی برای توجه بیشتر به باور‌های جوانان است

استاندار سمنان در پیامی به مناسبت روز جوان گفت: فرصت مغتنمی است تا بیش از همیشه به دغدغه ها، توانمندی ها، افکار و باور‌ها و ارزش‌های نسل جوان توجه کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا آشناگر استاندا سمنان در پیامی به مناسبت ۱۱ شعبان سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان گفت: دوران جوانی، ارزشمندترین هدیه‌ای است که خداوند، تنها یک بار فرصت بهره گیری از آن را به آدمی می‌بخشد و زادروز فرخنده حضرت علی اکبر (ع) که روز جوان نامگذاری شده است فرصتی برای توجه جدی به خواسته‌های آنان و شکوفایی توانمندی‌ها و خلاقیت‌های جوانان است.

او افزوده است: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید» نامگذاری شده، باید با تلاش در راستای تحقق اهداف مورد نظر معظم له در نامگذاری شعار امسال، زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی جدید، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی برای جوانان استان سمنان را فراهم کرد.

استاندار سمنان در ادامه این پیام بر شناخت نیاز‌ها و دادن امکانات مناسب به نسل جوان و مبارزه هدف دار با هجمه فرهنگی دشمنان تاکید کرده و بیان کرده است: می‌توان ضمن تبیین شخصیت حضرت علی اکبر (ع) برای نسل جوان، به فرمایش مقام معظم رهبری لبیک گفت و این کشور را از آسیب‌ها ایمن ساخت.

آشناگر اظهار داشته است: ضمن پاسداشت زحمات بی دریغ پزشکان و پرستاران جوان و جوانان داوطلب این مرز و بوم در شرایط بحران بیماری کرونا، میلاد حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان را به تمامی جوانان کشور عزیزمان ایران و استان سمنان تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت، سربلندی و بهروزی، شادکامی و سلامتی جوانان ایران اسلامی را در مسیر رشد و اعتلای روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند خواستارم.

او در پایان پیام افزوده است: امیداست جوانان ولایت مدار استان سمنان با عزمی ملی و راسخ در سال جدید، روحیه‌ای سرشار از امید و تلاش و همت والایشان در راستای تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید قدم بردارند.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار