تداوم جستجوی نیروهای امدادی برای یافتن کودک غرق شده در ارس

امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر برای یافتن کودک یک و نیم ساله غرق شده در رود ارس بر اثر سقوط خودرو ال ۹۰ به رودخانه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، یک خودروی ال ۹۰، با چهار سرنشین (یک زن، ۲ مرد و یک کودک یک و نیم ساله) در دهم فروردین ماه امسال در ۶۲ کیلومتری خدا آفرین به سمت جلفا در حرکت بود که در پیچ‌های خطرناک جاده مرزی رود ارس، به علت سرعت زیاد و سبقت، با تپه‌ها و گاردریل حفاظ جاده برخورد کرد.

خودرو مذکور قبل از سقوط به رود، یکبار هم با کناره رود برخورد کرده که منجر به شکسته شدن پنجره پشتی این وسیله نقلیه شده و سرنشین خانم این خودرو به بیرون پرتاب شده و به کنار رود می‌افتد، این در حالی است که سه سرنشین دیگر خودرو رود سقوط می‌کنند.

علی رغم تلاش راننده برای خروج از شیشه پشتی خودرو، وی با موج‌های طغیانی رود مواجه شده و غرق می‌شود. جسد او ۲ کیلومتر پس از محل حادثه پیدا می‌شود.

سرنشین دیگر خودرو (مرد) نیز از طریق شیشه پشتی خود را به بیرون می‌کشد و در ادامه پس از حضور نیرو‌های امدادی هلال احمر زن و مرد مصدوم برای درمان به بیمارستان منتقل می‌شوند.

تجسس برای پیدا کردن کودک مفقود شده همچنان ادامه دارد.

سرنشین خودرو کودک را داخل خودرو مشاهده نکرده و به نظر می‌رسد به داخل رودخانه افتاده باشد.

از همان روز اول تیم‌های غواصی آتش نشانی به کمک نیرو‌های امدادی آمدند و متأسفانه با گذشت یک هفته هنوز ردی از کودک پیدا نشده است.

عمق آب، فشار زیاد کار را برای جست و جو سخت‌تر کرده و متأسفانه تاکنون نتیجه‌ای در این باره حاصل نشده است.

همچنین در ۳ کیلومتری نوردوز یعنی در ۸ کیلومتری بعد از محل حادثه سپر ماشین پیدا شد و با این شواهد به احتمال زیاد همان جا خودرو به داخل رودخانه سقوط کرده و اثری از آن دیده نشده است.

گفتنی است حال دو نفر مصدوم این حادثه خوب است و امدادگران در منطقه آزاد ارس برای امدادرسانی به حادثه دیدگان و یافتن کودک مفقود شده پای کار بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار