برگزاری همایش مکتب امام صادق به صورت مجازی در مرند

همایش مکتب امام صادق علیه السلام برای اولین بار به صورت مجازی در شهرستان مرند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،همایش مکتب امام صادق علیه السلام برای اولین بار به صورت مجازی در شهرستان مرند برگزار شد.

حجت الاسلام نعمت زاده امام جمعه مرند در آیین افتتاح این همایش که به صورت مجازی پخش شد با بیان اینکه همایش مکتب امام صادق علیه‌السلام در پنج سال گذشته با همکاری ستاد برگزاری نماز جمعه، حوزه علمیه و جوانان انقلابی شهرستان مرند برگزار شده است افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تاکیدات مقام معظم رهبری بر اهمیت فضای مجازی این دوره از همایش به صورت مجازی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام نعمت زاده گفت: این دوره از همایش با محوریت مکتب سلیمانی از ۱۶ تا ۲۱ فروردین در ساعات مشخص در پیام رسان داخلی ایتا برگزار خواهد شد.

او در ادامه ضمن اشاره بر تاکیدات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مبنی بر قدرتمند شدن کشور و ایجاد تمدن نوین اسلامی، جوانان را عامل بسیار مهم در این قدرتمندی دانست و گفت: نقش جوانان در حرکت به قله‌های علمی بسیار مهم می‌باشد؛ و دین اسلام و احادیث نیز تاکید بر علم آموزی دارند لذا جوانان با الگو گرفتن از سردار قاسم سلیمانی در اخلاص و ایثار و تسلیم بودن او در امر رهبری، راه او را ادامه داده و زمینه را برای ظهور امام زمان و اصلاح گمراهان مهیا سازند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.