برگزاری جشن‌های نیمه شعبان در هشترود ممنوع شد

فرماندار هشترود گفت: با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا در هشترود هر گونه تجمع برای برگزاری جشن در نیمه شعبان ممنوع بوده و با افراد خاطی برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ، امینیان فرماندار هشترود در چهاردهمین جلسه ستاد مبارزه با کرونا گفت: با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا در هشترود هر گونه تجمع برای برگزاری جشن در نیمه شعبان ممنوع بوده و با افراد خاطی برخورد خواهد شد.

 امینیان افزود: متاسفانه روند شیوع کرونا در هشترود رو به رشد است بنابرین مردم باید بیش از پیش به مسائل بهداشتی توجه داشته و با ماندن در خانه به قطع زنجیره این بیماری کمک کنند.

او افزود: اگر پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشود و هشدار‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا برای مردم کار ساز نباشد شاهد تلفات انسانی بیشتری در سطح شهرستان خواهیم بود.

او گفت: از اداره صمت میخواهم مغازه‌هایی را که کرکره هایشان را به صورت نیمه باز نگه داشته اند و هشدار‌های امنیتی را جدی نمی‌گیرند؛ به مدت یک ماه پلمب کنند.

پور صادق شهردار هشترود گفت: سطل‌های مخصوص جمع آوری وسایل زائد مرتبط با کرونا اعم از ماسک و دستکش در سطح شهر نصب و بعد از جمع آوری برای نابود سازی به صورت بهداشتی در اختیار شبکه بهداشت قرار داده می‌شود.

 بابایی رئیس شبکه بهداشت و درمان هشترود گفت: هر کسی که مشکوک به بیماری کرونا باشد شش بار از طرف مراکز درمانی با وی تماس گرفته خواهد شد لذا از تمامی مردم تقاضامندم به تماس‌های ماموران بهداشت جوابگو باشند.

 بابایی افزود: با کمک افراد نیکوکار دو عدد تلویزیون و مبلغی نزدیک به ۵۰ میلیون تومان برای خرید وسایل بهداشتی جهت استفاده کادر درمان به بیمارستان هشترود هدیه داده شده است.

غفاری رئیس اداره محیط زیست هشترود  با بیان اینکه سایت امحا زباله‌های بیمارستانی در هشترود باید مناسب سازی شود گفت: باید امحای پسماند‌های بیمارستانی  به درستی صورت گیرد تا خطری محیط زیست را تهدید نکند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار