آخرین آمار وضعیت ابتلا به کرونا ویروس در قزوین/غربالگری ۸۶ درصد مردم استان

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: بر اساس یافته‌های قطعی آزمایشگاهی تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ در استان به هزار و ۷۵ نفر رسیده است.

نامدار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،گفت: با شناسایی ۱۸ بیمار جدید از دیروز، تعداد مبتلایان به کرونا به هزار و ۷۵ نفر در استان رسیده است.

نامدار افزود: تا کنون ۷۲۳ بیمار بهبود یافته اند و آخرین نفر آن‌ها فردی ۹۵ ساله بود که پس از ۱۳ روز درمان از بیمارستان امیرالمومنین بویین زهرا مرخص شد.

او اضافه کرد: همچنین تا کنون ۱۶۰ نفر از مبتلایان به کرونا جان باخته اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: تا کنون ۲۵ نفر از بیماران کرونایی برای کاهش سرایت به خانواهایشان در نقاهتگاه واقع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی قزوین پذیرش شده اند.

نامدار افزود: همچنین تا کنون بالغ بر ۸۶ درصد از جمعیت استان تحت پوشش غربالگری غیر حضوری کرونا قرار گرفته اند و از این تعداد ۲۵ هزار و ۷۵۱ نفر توسط پزشک ویزیت شده اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: در حال حاضر بیشترین نیاز دانشگاه استفاده از منابع مالی خیران است تا بتواند زیر ساخت‌های مورد نیاز را از جمله دستگاه‌های تنفسی و دستگاه‌های مانیتور تامین کند.

نامدار از خیران خواست کمک‌های خود را به حساب مشارکت‌های مردمی دانشگاه علوم پزشکی واریز کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.