تحقق۱۲۵ درصدی بودجه سال۹۸ شهرداری منطقه۹

شهرداری منطقه۹ با تحقق ۱۲۵ درصدی بودجه سال گذشته، رتبه‌ی نخست تحقق بودجه‌ی سال۹۸ در بین مناطق۱۰گانه‌ی شهرداری کلانشهر تبریز را بخود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،بهرام نسیانی شهرداری منطقه۹  با بیان مطلب فوق اظهار داشت: یکی از دستاورد‌های ارزشمند شهرداری منطقه۹ در دوره‌ی اخیر تحقق بودجه می‌باشد که این مهم در سایه‌ی رصد منابع درآمدی و کنترل هزینه‌ها محقق شده است.

شهردار منطقه۹ تصریح کرد: رشد چشمگیر و روند صعودی شهرداری منطقه۹ در امر درآمدزائی طی ماه‌های سپری شده‌ی سال گذشته و کسب رتبه‌ی نخست تحقق بودجه‌ی سال ۹۸، بیانگر عملکرد مثبت کارکنان خدوم و زحمتکش منطقه؛ از اینرو در بین مناطق ۱۰ گانه‌ی شهرداری تبریز، شهرداری منطقه۹ تنها منطقه‌ای است که توانسته ۱۲۵ درصد از بودجه‌ی مصوب را محقق نماید.

نسیانی افزود: در کنار مدیریت هزینه‌های جاری و صرفه جوئی، پرداخت بدهی‌های معوق از دیگر اقدامات اولویت دار شهرداری منطقه۹ در حوزه‌ی اقتصادی و در دوره‌ی حاضر بوده و مصمم هستیم با برنامه ریزی‌های صورت گرفته دیون و بدهی‌ها را به حداقل برسانیم.

شهردار منطقه۹ خاطر نشان کرد: با توجه به برنامه ریزی‌ها و مطالعات صورت گرفته برای شناسائی پایه‌های درآمدی، تلاش خواهیم داشت در کنار اقدامات ضروری برای عمران و آبادانی شهرک خاوران در سال۹۹، فعالیت‌های خدماتی متنوع در سطح حوزه استحفاظی این منطقه صورت گیرد.

نسیانی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک پیشاپیش نیمه‌ی شعبان و سالروز ولادت قائم آل محمد (عج)، اظهار داشت: کارکنان خدوم و تلاشگر معاونت خدمات شهری و اجرائی منطقه با آماده باش کامل از واپسین روز‌های سال گذشته تا حال، در کنار سایر نیرو‌های درمانی و خدماتی، تمام سعی خود را در راستای قطع زنجیره‌ی ویروس منحوس کرونا بکار بسته اند که ضمن تشکر و قدردانی از این همکاران معزز، از خداوند قادر و سبحان می‌خواهم در آستانه‌ی عید بزرگ نیمه‌ی شعبان، به احترام آن مولود، عافیت و سلامتی را به جامعه‌ی بشری بازگرداند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار