آغاز فعالیت کسب‌ و کار‌های کم‌ خطر از ۲۳ فروردین در قزوین

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: فعالیت کسبه کم خطر با رعایت اصول بهداشتی، از۲۳ فروردین آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: درحالی که از ۲۳ فروردین ماه فعالیت کسب و کار‌های کم خطر با رعایت اصول بهداشتی آغاز می‌شود، اما خروج از منزل باید بسیار حداقلی باشد.

او اضافه کرد: دو سوم کارمندان ادارت نیز باید از همین روز در محل کار حاضر شده و یک سوم مابقی به شکل دورکاری فعالیت‌های خودشان را انجام دهند و یا از مرخصی استفاده کنند.

حبیبی با بیان اینکه مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی قزوین تا پایان فروردین ماه تعطیل خواهند بود، اظهار داشت: اماکنی همچون استخر‌ها و باشگاه‌های ورزشی که خطر ابتلا به ویروس کرونا را افزایش دهد باید تا پایان فروردین ماه تعطیل بمانند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: زیارت گاه‌ها، بقاع متبرکه و اماکن مذهبی نیز به علت ایجاد تجمع افراد و اینکه می‌تواند خطر انتقال ویروس کرونا را افزایش دهد، باید تا ۳۰ فروردین تعطیل بمانند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بر حفظ سلامت مردم تاکید کرد و یادآور شد: هرگونه فعالیت باید با نهایت احتیاط و رعایت موارد بهداشتی انجام شود تا از خطر ابتلا به ویروس کرونا جلوگیری کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار