در تعطیلات نوروز، مسمویت با الکل صنعتی در خراسان شمالی ثبت نشده است

رئیس سازمان اورژانس و پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در ایام تعطیلات نوروز، مسمویت با الکل صنعتی در استان گزارش نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، تقی دولت آبادی رئیس سازمان اورژانس و پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به گزارش برخی مسمویت‌ها در تعدادی از استان‌های کشورافزود: خوشبختانه در ایام تعطیلات نوروزی در این استان مسمویت با الکل صنعتی گزارش نشده است.

دولت آبادی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه روزانه آمبولانس‌ها ضد عفونی و آماده انتقال بیماران کرونایی هستند، اظهار کرد: در این روز‌ها فشار و حجم کاری همکاران اورژانس افزایش یافته است.

او از شهروندان خواست تا با در منزل ماندن، از شیوع و چرخش ویروس پیشگیری کنند.

دولت آبادی عنوان کرد: با رعایت نکردن نکات بهداشتی، آمار مبتلایان به کووید ۱۹ افزایش یافته و بار مضاعفی را بر کادر بهداشت و درمان تحمیل می‌کند.

رئیس سازمان اورژانس و پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه پایگاه‌های اورژانس در تمام شهرستان‌ها به لوازم حفاظت فردی تجهیز شده اند، گفت: یکی دیگر از اقدامات در این ایام پاسخگویی و ارائه مشاوره به شهروندان از طریق سامانه ۱۹۰ بوده است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.