رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مطرح کرد؛

پویش مجازی قرائت زیارت عاشورا برای رفع ویروس کرونا

بختیاری گفت: برگزاری پویش زیارت عاشورا و دعای همگانی برای رهایی از ویروس کرونا و نیز دعا نقش معنوی بسیار خوبی دارد.

پویش مجازی قرائت زیارت عاشورا برای رفع ویروس کرونابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)  با اشاره به برگزاری دومین پویش مجازی قرائت زیارت عاشورا، دعای توسل و دعای ندبه که به همت بنیاد حضرت مهدی (عج) برگزار می‌شود گفت: در این شرایط سختی که برای جهان بشریت ایجاد شده و به گفته دبیر‌کل سازمان ملل متحد که از تاریخ تاسیس این سازمان چنین آشفتگی در بین بشریت نبوده، مسلمانان و به ویژه ما شیعیان به چهارده معصوم (ع) توسل می‌کنیم.

او با اشاره به اینکه قرائت حدیث شریف کساء را نیز پیشنهاد می‌کنم، افزود: برگزاری چنین پویش‌هایی در شرایط فعلی کاری بسیار ضروری و مفید است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور ادامه داد: ما انسان‌ها در هر توانی که باشیم در برابر قدرت لایزال الهی ناچیز هستیم بنابراین برگزاری این پویش زوایای پنهان ما را روشن و نورانی می‌کند.

بختیاری با تاکید به اینکه باید منتظر واقعی باشیم و امام حسین (ع) را در زندگی الگو قرار دهیم، تصریح کرد: توسل به اهل بیت (ع) راه نجاتی برایمان به ارمغان می‌آورد.

او با تشکر از برگزارکنندگان این پویش ادامه داد: برگزاری پویش زیارت عاشورا و دعای همگانی برای رهایی از ویروس کرونا و نیز دعا برای سلامتی مدافعین سلامت کشور که به ایران اسلامی آبرو و عزت بخشیدند، نقش معنوی بسیار خوبی خواهد داشت.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) همدلی ایجاد شده در کشور برای مبارزه با ویروس کرونا را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: این همدلی و ایجاد فضای معنوی و عاطفه نسبت به یکدیگر رحمانیت خدا را شامل حال همه می‌کند.

بختیاری بیان اینکه حوزه معاونت فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) باید تلاش کند حدود ۵ میلیون مددجو را در چنین پویش‌هایی ساماندهی کند، عنوان کرد: حوزه فرهنگی در عرصه تولید محتوا فعال بوده و از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است.

انتهای پیام/الف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار