جریمه ۱۶۹ واحد صنفی اصفهان به دلیل داشتن تخلفات بهداشتی

مدیر نظارت و بازرسی اتاق اصناف اصفهان گفت:۱۶۹ واحد صنفی اصفهان از ۲۵ بهمن‌ماه تا کنون به دلیل داشتن تخلفات بهداشتی و رعایت نکردن دستورالعمل‌های ضدعفونی جریمه شده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جواد محمدی فشارکی مدیر نظارت و بازرسی اتاق اصناف اصفهان با اشاره به افزایش نظارت بر روند فعالیت بازار در پی شیوع ویروس کرونا و مصوبه ستاد ملی مقابله با شیوع این ویروس برای تعطیلی واحد‌های صنفی غیرضروری، اظهار کرد: در همه رسته‌های صنفی اصفهان، متخلف داشته‌ایم و اصنافی که مرتکب تخلف شوند با مغازه آن‌ها پلمب می‌شود، هیچ رسته صنفی نمی‌تواند ادعا کند در آن صنف تخلف نبوده است.

او افزود: اداره بهداشت هم بر اساس بازرسی و نظارتی که در بازار دارد در صورت مشاهده موارد تخلف در حوزه بهداشتی با آن واحد صنفی به طور مستقیم برخورد کرده و آن‌ها را پلمب می‌کند.

مدیر نظارت و بازرسی اتاق اصناف اصفهان تصریح کرد: در روند فعالیت نظارتی گشت‌های بازرسی اتاق اصناف اصفهان، تخلف غیربهداشتی واحد‌های صنفی که مجوز فعالیت در شرایط قرنطینه داشته‌اند در حدی نبوده که منجر به پلمب آن‌ها شود و با تذکر موارد تخلف رفع شده است.

محمدی فشارکی اضافه کرد: ۱۶۹ واحد صنفی اصفهان نیز از ۲۵ بهمن‌ماه تا کنون به دلیل داشتن تخلفات بهداشتی و رعایت نکردن دستورالعمل‌های ضدعفونی جریمه شده‌اند. گرانفروشی، درج نکردن قیمت و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی به ترتیب بیشترین میزان تخلفات در بین واحد‌های صنفی و بازاریان از تاریخ مذکور تاکنون بوده است.

او ادامه داد: نظارت بر فعالیت واحد‌های صنفی و بازاریان در ایام نوروز تعطیل نبوده و گشت‌های بازرسی حتی روز تحویل سال و دوازدهم فروردین نیز مشغول نظارت و بازرسی بوده‌اند.

مدیر نظارت و بازرسی اتاق اصناف اصفهان خاطر نشان کرد: ۲۲ هزار و ۷۳۴ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی دارای مجوز فعالیت در شرایط قرنطینه داشته‌ایم که از مجموع این بازرسی‌ها، ۸۳۲ پرونده برای اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.