جامعه ورزش استان یزد به کمک کادر درمان آمدند

ریئس اداره ورزش و جوانان شهر یزد گفت: ‍ کمک‌های نقدی و غیر نقدی جامعه ورزش استان به بیمارستان شهیدصدوقی یزد تحویل داده شد.

رضا نارگانی ریئس اداره ورزش و جوانان شهر یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت:  از روز‌های ابتدایی سال  جامعه ورزش استان یزد با راه اندازی پویشی در فضای مجازی اقدام به جذب کمک‌های مالی و غیرمالی نمود که صبح امروز اولین محموله این کمک‌ها از طریق نمایندگان اهالی ورزش به کادر درمان بیمارستان شهید صدوقی یزد تحویل داده شد.

او افزود: کمک جامعه ورزشی استان بسته ارسالی ۸۰ عدد ماسک مورد نیاز در ICU جمعٱ به مبلغ ۳۲۰ میلیون ریال و ۱۶۰ عدد فیلتر اضافی مورد نیاز کادر درمان بملبغ ١٠۴ میلیون ریال خریداری و در اختیار این عزیزان قرار گرفت.

نارگانی ادامه داد: که مبلغ جمع آوری شده از سوی جامعه ورزش استان کمتر از میزان هدایای پزشکی امروز بوده، اما با کمک مؤسسه خیریه‌ای که در این امر خداپسندانه سهیم شد، اما نخواست نامی از آن برده شود این امر خیر صورت گرفت.

 ریئس اداره ورزش و جوانان استان یزد گفت: امروز از طرف تولیدی ورزشی ایساتیس یزد ۲۰۰ عدد ماسک پزشکی و از سوی باشگاه‌های فرهنگی و ورزشی نوین فولاد یزد تعدادی آب معدنی کوچک، کیک، بیسکوییت و آبمیوه به ارزش تقریبی ۳۰ میلیون ریال تهیه و در اختیار کادر درمان قرار گرفت.

او تصریح کرد: امید است با همدلی و همیاری بیشتر تا روز پایانی مقابله با کرونا جامعه ورزش استان یزد در کنار کادر درمانی معزز و آسیب دیدگان این بیماری مرموز قرار داشته باشند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار