جلسه رسمی شورای اسلامی شهر دزفول برگزار گردید

با حضور جمعی از مسئولان جلسه رسمی شورای اسلامی شهر دزفول برگزار گردید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمیدرضا  چمن آرا رئیس شورای اسلامی شهر دزفول گفت: اقدامات شهرداری دزفول در مقابله با ویروس کرونا قابل تقدیر است.

او ضمن تقدیر و تشکر از کسبه و مردم فهیم دزفول و همکاری با ستاد مبارزه با کرونا در تاکید بر این‌که اقدامات پیشگیرانه در خصوص ویروس کرونا باید جدی گرفته شود، بیان داشت: همشهریان گرامی با رعایت نکات بهداشتی و با ماندان در خانه و عدم حضور در اماکن عمومی از انتشار بیشتر کروناویروس جلوگیری کنند.

چمن آرا افزود: با توجه به شیوع این ویروس در سطح کشور با رعایت نکاتی که از طرف وزارت بهداشت و کمیته‌ی مقابله با کروناویروس اعلام می‌گردد در جهت سلامتی همدیگر کوشا باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول  با اشاره به همکاری خوب دستگاه‌ها و نیرو‌های جهادی درگیر مقابله با موضوع ویروس کرونا، بیان کرد: حوزه فعالیت مدیریت شهری در ضدعفونی معابر و فضا‌های عمومی تاثیر بالایی در گندزدایی و پیشگیری از شیوع این ویروس داشته است و جا دارد از تلاش‌های کارگران، پرسنل و مدیران خدوم شهرداری دزفول تقدیر و قدردانی نماییم.

این مقام مسئول گفت: آنچه بیش از همه به مردم و جامعه آرامش می‌دهد تلاش بی وفقه، شبانه روزی، جهادی و خالصانه کادر درمانی و جامعه پزشکی و پرستاری شهرستان دزفول در مقابله با این ویروس و مراقبت از بیماران بوده که امید است هرچه زودتر شاهد ازبین رفتن این ویروس منحوس در سراسر دنیا باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.