تولید بیش از یکهزار محتوای آموزشی در سامانه آموزگاران جهادگر

بیش از یکهزار محتوای آموزشی در سامانه آموزگاران جهادگر در پیام‌ رسان ایتا تولید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید عیسی میرشفیعی معاون ابتدایی آموزش و پرورش مازندران، گفت: با توجه به ضرورت استمرار آموزش به‌طور مجازی در ایام تعطیلی مدارس، تاکنون بیش از یکهزار محتوای آموزشی در قالب فیلم، فایل صوتی، کتاب گویا، طراحی فعالیت‌های مهارت محور، بازی و سرگرمی و ارزشیابی از کار‌های دانش‌آموزان در سامانه آموزگاران جهادگر تولید و بارگذاری شده است.

او افزود: با توجه به تأکید مدیرکل آموزش و پرورش مازندران مبنی بر استفاده از ظرفیت معلمان و آموزگاران، بارگذاری محتوای تولیدی توسط منتخبی از معلمان و آموزگاران در شبکه ایتا آغاز شد.

میرشفیعی گفت: در حال حاضر بیش از ۵ هزار نفر عضو۷ کانال این پیام‌رسان هستند که برای هر کانال یک مدیر و ۴ عضو مدیریت کننده و تولید کننده محتوا‌ها فعالیت می‌کنند.

او افزود: بیش از ۲۰۰ آموزگار برای این ۷ کانال در حال تولید محتوا هستند و لینک این کانال‌ها در کانال اطلاع رسانی و سایت اداره کل آموزش و پرورش مازندران موجود است.

میرشفیعی گفت: ممکن است معلمانی در فضای مجازی فعالیت داشته باشند که محتوا‌های مختلف و بعضاً غیراستاندارد را از کانال‌ها می‌گیرند و برای دانش‌آموزان خود به اشتراک می‌گذارند که شیوه مناسبی نیست. به همین دلیل تصمیم گرفتیم کانال‌هایی طراحی کنیم که هم قانونی و به‌راحتی قابل دسترسی برای معلمان، دانش‌آموزان و خانواده‌ها باشد و هم محتوای هدفمند و استاندارد به این کانال‌ها تزریق شود و مورد استفاده قرار گیرد.

او با بیان اینکه طی فراخوانی، معلمان علاقه‌مند و مستعد را شناسایی کرده و برای هر پایه ۵ تا ۱۰ معلم برای تولید محتوا تعیین شدند، ادامه داد: برای هر پایه یک تیم مدیریت تشکیل شد و این افراد محتوا‌های تولیدی را مورد بررسی دقیق کارشناسانه قرار می‌دهند و به رأی می‌گذارند.

معاون ابتدایی آموزش و پرورش مازندران در همین رابطه گفت: هر محتوایی که در نهایت توسط این تیم که خود از کارشناسان مورد تأیید هستند، آرای لازم را به دست آورد به کانال عمومی که در «ایتا» طراحی شد ارسال می‌شود تا در دسترس معلمان، دانش‌آموزان و خانواده‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار