تلاش جهادگران‌ طلبه در عرصه مبارزه با کرونا

مسئول یک گروه جهادی بسیج در کازرون گفت: جمعی از طلبه‌های جوان کازرون به همراه جهادگران بسیجی همگام با نیرو‌های در خط مقدم مبارزه با کرونا به میدان‌ قطع زنجیره بیماری کرونا آمدند.

مهدی دادآفرین مسئول یک گروه جهادی بسیج در کازرون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: جمعی از طلبه‌های جوان کازرون به همراه جهادگران بسیجی همگام با نیرو‌های در خط مقدم مبارزه با کرونا به میدان‌ قطع زنجیره بیماری کرونا آمدند.

تلاش جهادگران‌ طلبه در عرصه مبارزه با کرونا

او با اشاره به همکاری خوب جوانان در این روز‌های سخت، افزود: در ۳ کارگاه جهادی با مجوز کارشناسان شبکه بهداشت و درمان ۴ نوع آبمیوه، ماسک و دستکش در یک مکان کاملاً بهداشتی تولید می‌شود.

مسئول این گروه جهادی با تاکید بر تلاش شبانه‌روزی این جهادگران تصریح کرد: تعداد ۵۰ نفر از برادران و خواهران داوطلب در این امر خداپسندانه شرکت دارند که بدون چشم داشتی در سه شیفت صبح، عصر و شب تا بامداد در راه مبارزه با کرونا فعالیت دارند.

تلاش جهادگران‌ طلبه در عرصه مبارزه با کرونا

دادآفرین اضافه کرد: محصولاتی تولیدی این پایگاه شامل دستکش، ماسک و آبمیوه به طور رایگان بین افرادی که در خط مقدم مبارزه با این بیماری دست به گریبان هستند توزیع می‌شود این مسئول گروه جهادی ادامه داد: در این سه کارگاه روزانه ۳ هزار دستکش و ماسک و ۴۰۰ بطری آب میوه تولید می‌شود که هزینه تامین مواد مورد نیاز را خیرین پرداخت می‌کنند.

تاکنون ۲۱ نفر در شهرستان کازرون به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری جنوب غربی شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار