در بسته حوادث ۱۸ فروردین بخوانید؛

کامیون حامل لوازم خانگی قاچاق در اهواز توقیف شد

مهم‌ترین حوادث امروز، دوشنبه ۱۸ فروردین ماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز دوشنبه ۱۸ فروردین ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

توقیف کامیون حامل لوازم خانگی قاچاق در اهواز

نعمت الله بیرانوندی مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: پس از ارسال گزارش از سوی نیروی انتظامی مبنی بر کشف و ضبط یک دستگاه خودرو ایسوزو حامل لوازم خانگی قاچاق به تعزیرات حکومتی اهواز موضوع به شعبه هفتم این دادگاه ارجاع داده شد.

او افزود: راننده این خودرو علاوه بر ضبط کالا‌ها و ضبط خودرو به نفع دولت به پرداخت ۷۵۸ میلیون و ۸۳۶ هزار و ۸۹۱ ریال جریمه محکوم گردید.

بیرانوندی اظهار داشت: رای صادره از سوی متهم مورد اعتراض واقع شد که رای بدوی در شعبه تجدید نظر استان مورد تایید قرار گرفته و برای اجرا به اجرای احکام ارسال شد.

باند سارقان در اهواز متلاشی شد

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل، مغازه و خودرو در برخی از نقاط این کلانشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۳۳ اهواز با کار اطلاعاتی و حین گشت زنی‌های نامحسوس و هدفمند با مشاهده رفتار مشکوک سرنشینان یک خودرو سواری پراید و با توجه به سرقتی بودن خودرو مورد نظر بعد از استعلام پلاک خودرو، در جهت متوقف و دستگیر نمودن متهمان وارد عمل شده که بعد از طی مسافتی تعقیب و گریز هر ۳ متهم دستگیر شدند.

سرهنگ دالوند بیان داشت: پس از تحقیقات پلیسی به عمل آمده، متهمان به ۱۵ فقره سرقت منزل و مغازه همچنین ۵ فقره سرقت گوشی تلفن همراه به روش زورگیری از شهروندان در نقاط مختلف اهواز اعتراف کردند.

او تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان علاوه بر ۳ دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی، اموال سرقتی زیادی از قبیل؛ تلویزیون‌های ال‌ای دی، لوازم برقی منزل، قطعات مربوط به خودرو و تجهیزات فنی و برقی مربوط به حرفه‌های گوناگون نیز کشف شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده راهی مرجع قضایی شدند و فراخوان برای تحویل اموال سرقتی به مالباختگان ارسال شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.