برپایی کلاس‌های آموزش مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان

روزانه به طور میانگین ۶۰۰ کلاس آموزش برگزاری مجازی برای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی درسطح این استان زنجان برگزار می‌شود.

برپایی کلاس‌های آموزش مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،فیروزفر رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه ارائه آموزش‌های غیرحضوری در دانشگاه‌ها تنها راه حل مناسب در زمان تعطیلی دانشگاه‌ها به دلیل شیوع ویروس کروناست، افزود: پس از ابلاغ بخشنامه شیوه‌نامه آموزش مجازی، دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان خود را ملزم به برنامه‌ریزی و اجرای دقیق بخشنامه کرد به‌طوری که در مرحله نخست ستاد آموزش‌های مجازی در این دانشگاه شکل گرفت.

او با بیان اینکه برگزاری آموزش مجازی نیازمند زیرساخت‌هایی است، افزود: ارتقای پهنای باند اینترنت، تجهیز فضا‌هایی در واحد‌های استان به اینترنت، لپ‌تاپ، میکروفون و سایر ملزومات مورد نیاز برای استادان متقاضی از دیگر اقدامات این دانشگاه برای برگزای کلاس‌های آموزش مجازی است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان یادآور شد: گروهی به‌عنوان مسوول کنترل نحوه برگزاری کلاس‌های آموزش مجازی در این دانشگاه تشکیل دادیم که حضور به‌موقع استاد و دانشجو در کلاس، کیفیت صدا و تصویر، محتوای درسی بارگذاری شده و موارد دیگر را رصد و گزارش می‌کنند.

به گفته فیروز فر در زمان حاضر از ۴۴هزار دانشجوی شاغل به تحصیل در زنجان، ۱۲ هزار نفر، معادل ۲۷ درصد جمعیت کل دانشجویان در مراکز دانشگاه آزاد اسلامی این استان مشغول تحصیل هستند.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.