حملات مردم به تاسیسات ارتباطی 5G در انگلیس در پی شیوع کرونا!

در پی شایعاتی مبنی بر احتمال نقش داشتن نسل پنجم شبکه تلفن همراه در همه گیری ویروس کرونا، شماری از مردم انگلیس به تاسیسات این فناوری آسیب می‌زنند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی میرور، در پی شایعاتی مبنی بر احتمال نقش داشتن نسل پنجم شبکه تلفن همراه (۵ G) در همه گیری ویروس کرونا، شماری از مردم انگلیس به تاسیسات این فناوری، آسیب می‌زنند.

در حالی که هیچ مدرکی مبنی بر ارتباط میان شبکه ۵ جی و ویروس کرونا وجود ندارد، مردم خرافی در انگلیس به چندین دکل نسل پنجم شبکه تلفن همراه (۵ G) یا نسل پنجم ارتباطات سیّار سلولی حمله کرده و به آن‌ها آسیب زده اند.

شرکت بی تی (BT) در انگلیس از مردم خواسته است از آسیب زدن به دکل‌ها و تاسیسات نسل پنجم شبکه تلفن همراه خودداری کنند، زیرا در هفته اخیر، شماری از تاسیسات سوزانده شده اند.

نسل پنجم شبکه تلفن همراه (۵ G) یا دقیق‌تر نسل پنجم ارتباطات سیّار سلولی، هم‌اکنون جدیدترین نسل سیستم‌های ارتباطات سیار سلولی است که پس از نسل چهارم (۴ G) فعلی ارائه شده‌است.

 در ماه‌های اخیر، شبکه‌های اجتماعی سرشار از شایعات بی اساس درباره بیماری زایی دکل‌ها و تاسیسات نسل پنجم ارتباطات سیّار سلولی بوده است و اکنون ادعا می‌شود این تاسیسات، موجب ویروس کرونا شده است. در این شایعات گفته می‌شود که تاسیسات و دکل‌های نسل پنجم ارتباطات سیّار سلولی، اکسیژن موجود در هوا را مصرف می‌کنند و در نتیجه، شش انسان‌ها خالی می‌ماند. شرکت بی تی همچنین اعلام کرده است به علت تاثیر اخبار دروغ در پاره‌ای از موارد مردم به کارکنان این شرکت نیز حمله کرده و مانع ایجاد زیر ساخت‌های ارتباطاتی جدید شده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آشنا
۱۴:۱۸ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
در آینده ای نه چندان دور مشاهده می کنید که میکرو چیپ هایی به اسم واکسن کرونا به بدن انسان تزریق میشه که از طریق همین دکل های نسل پنج کنترل میشه . فقط بمونید و منتظر باشید .

اگر واقعا رسانه ی درستی هستی و به فکر مردمی درجش کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
احتمالأ دشمنان آنها،این دروغ پراکنی ها را در جامعه گسترش می دهند!
آخرین اخبار