تلویزیون اینترنتی «جوان تی وی» در زنجان آغاز به کار کرد

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: شبکه «جوان تی وی»، تلویزیون اینترنتی ویژه جوانان استان زنجان همزمان با آغاز هفته جوان فعالیت خود را آغاز کرد.

تلویزیون اینترنتی «جوان تی وی» در زنجان آغاز به کار کردبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،علی خلیلی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز به فعالیت تلویزیون اینترنتی «جوان تی وی»، گفت: این تلویزیون مجازی توسط مجمع سمن‌های جوانان و با همکاری و مشارکت همه سمن‌های جوانان استان از نخستین روز هفته جوان سال ۱۳۹۹ آغاز به کار کرده است.

او با بیان اینکه دیدار و نشست با مسئولان، انتشار کلیپ‌های شاد، کلیپ‌های آموزشی و جوان‌شو مجازی از برنامه‌های مهم تلویزیون اینترنتی «جوان تی وی» است، افزود: مصاحبه با جوانان برتر استان و شهرستان‌ها، تهیه و پخش برنامه‌های آموزشی با موضوع مسائل جوانان با حضور مدیران و مشاوران مراکز مشاوره تخصصی تحت نظارت اداره کل و انتشار پویش #جوانان، زنجانی مبنی بر معرفی سمن‌های جوانان استان زنجان و تقدیر و تشکر آنان از کادر درمانی فعال در مقابله با بیماری کرونا از جمله اقدامات این شبکه اینترنتی خواهد بود.

خلیلی با بیان اینکه علاقه‌مندان به استفاده از برنامه‌های این تلویزیون مجازی، می‌توانند به سایت اینستاگرامی javani.tv مراجعه کنند، گفت: انتشار اخبار مربوط به جوانان و انعکاس اقدامات و برنامه‌های سمن‌های جوانان استان و همچنین ارتباط مؤثر میان جوانان و مسئولین است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: تلویزیون اینترنتی «جوان تی وی» کار خود را با ویژه برنامه‌هایی در طول هفته جوان آغاز کرده و در طول سال با پوشش همه برنامه‌های حوزه جوانان به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

خلیلی افزود: انعکاس برنامه «جوان شو مجازی» و انتشار کلیپ‌های آموزشی و معرفی برندگان چالش‌ها، انتشار کلیپ‌های آموزشی در مورد پیشگیری از بیماری کرونا و تهیه و انتشار کلیپ‌ها و نماهنگ‌های شاد به مناسبت هفته جوان، ولادت حضرت علی کبر (ع) و نیمه شعبان از دیگر فعالیت‌های شبکه «جوان تی وی» خواهد بود.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.