کدام اصناف در اهواز اجازه فعالیت دارند؟

دبیر اجرایی اتاق اصناف اهواز از اعلام فهرست مشاغل مجاز به فعالیت در هفته آینده بعد از تایید ستاد ملی مبارزه با کرونا در روز سه‌شنبه ۱۹ فروردین خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابوالقاسم کوره چینی دبیر اجرایی اتاق اصناف اهواز با اشاره به اینکه مشاغلی که قرار است از هفته آینده فعالیت خود را آغاز کنند ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند، گفت: درخصوص تدوین این دستورالعمل‌ها و نحوه اجرای آن با هماهنگی وزارت بهداشت تصمیم گیری شده است.

او افزود: ارزیابی‌ها در خصوص اینکه کدام یک از صنوف اجازه فعالیت پیدا خواهند کرد در دست بررسی است که در نهایت فردا اسامی این اصناف منتشر می‌شود.

کوره چینی با بیان اینکه با هماهنگی ستاد مقابله با کرونا ماموریت تعیین گروه‌های صنفی که می‌توانند به تدریج فعالیت‌های خود را شروع کنند بر عهده یک کمیته تخصصی قرار گرفته است، اظهار داشت: این مشاعل از ۲۳ فروردین و بعد از تصمیم و اعلام نهایی ستاد می‌توانند به فعالیت بپردازند.

دبیر اجرایی اتاق اصناف اهواز ادامه داد: همچنان مشاغلی که باعث گسترش احتمالی ویروس کرونا در سطح جامعه خواهند شد، فعالیت آن‌ها ممنوع است.

این مقام مسئول تصریح کرد: این درحالی است که مشاغل تامین کننده نیاز‌های روزمره مردم مانند فروشگاه‌های مواد غذایی باز هستند.

او با تاکید بر اینکه نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مشاغل با جدیت و با همکاری شبکه بهداشت ادامه دارد، بیان داشت: از واحد‌های صنفی درخواست می‌شود با دقت دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی را به منظور پیشگیری از شیوع هرچه بیشتر آن در جامعه اجرایی کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.