کنکوری‌ها قربانی یک پیشنهاد؛ آیا کنکور ۹۹ لغو می‌شود؟

روز‌های کرونایی اوضاع داوطلبان کنکور و دانش آموزان را برای شرکت در بزرگترین ماراتن علمی کشور بلاتکلیف کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، هر ساله در نزدیکی کنکور سراسری شاهد شایعات متعددی هستیم. از به تعویق افتادن این آزمون گرفته تا حذف آن به طور کامل! از طرفی این شایعات تکراری که ثمره ای جز تشویش تفکرات دانش‌آموزان و پشت کنکوری ها ندارد، مسبب آسیب‌های جدی روحی و تغییر بسزایی در آینده این افراد خواهد شد. فکرش را بکنید که داوطلبان کنکور بعد از برنامه‌ریزی‌های بلند مدت خود و مطالعات بی وقفه ناگهان خبر حذف کنکور را می‌شنوند.

قطعا داوطلبان در این زمان دو دسته می‌شوند؛ یک گروه افرادی هستند که برای مدتی درس را به خیال حذف کنکور به طور کامل کنار می‌گذارند و از نتیجه درخشانی که شاید در انتظارشان بوده است جا می‌مانند و گروه دیگر افرادی هستند که به دلیل تلاش‌هایی که طی ماه‌های پیاپی انجام داده‌اند، کلافه می‌شوند و با توجه به این که می‌بینند ممکن است افرادی در آینده بدون هیچ تلاشی کنار آنان بر صندلی دانشگاه تکیه کنند، از نظر روحی دچار مشکلات متعدد شده و حتی ممکن است از این نابرابری مسیر زندگی خود را تغییر دهند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: می‌توان امسال کنکور را برگزار نکرد و دانش‌آموزان با مراجعه به دانشگاه‌ها بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش بگیرند.

این خبری بود که بعد از مصاحبه با "حمایت میرزاده" عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی و از جمله بین داوطلبان کنکور سراسری ۹۹ سر و صدای زیادی به پا کرد. نکته قابل تامل اینجاست که این خبر در فضای مجازی به صورت ناقص و با قصد و غرض و به عنوان یک پیشنهاد مصوب مجلس منتشر شد. این در حالی است که نه تنها موضوع حذف کنکور تنها یک پیشنهاد بوده بلکه فرآیند حذف قطعی آن مدت‌ها زمان می‌برد و به این راحتی‌ها دست‌خوش تغییر نیست.

آیا کنکور ۹۹ لغو می‌شود؟


بیشتر بخوانید: کنکور ۹۹ با توجه به شیوع کرونا نباید برگزار شود


پوریا پژوهان‌فر روان‌شناس و مشاور تحصیلی در گفت‌وگو با حوزه آموزش و پرورش، در خصوص شایعه ای که در این زمان کوتاه باقی مانده تا کنکور سراسری داوطلبان را تحت تاثیر قرار داده، اظهار کرد: اخباری که سندیت ندارند بیشتر از هر آسیبی، باعث بازی با روان کنکوری ها و دانش‌آموزان می‌شود. از طرفی در حال حاضر شرایط روحی‌ای که به واسطه کرونا برای داوطلبان به جا مانده، پیامد این اخبار نادرست و کذب را را دوچندان و مخرب تر می‌کند.

خودکشی بخاطر یک دروغ

او با اشاره به حواشی که همواره متوجه آزمون کنکور است، ادامه داد: اولین اتفاقی که با انتشار چنین اخباری در فضای مجازی رخ می‌دهد بهم ریختن ذهن داوطلبان است. بهتر است بگوییم خبر تعویق یا حذف کنکور بیشتر به جای اینکه به نفع این قشر باشد، منجر به استرس، نگرانی، افسردگی و حتی خودکشی می‌شود.

این روانشناس با یادآوری سیل سال گذشته که منجر به ایجاد شایعاتی در خصوص لغو یا حذف کنکور شد، ادامه داد: دانش‌آموزی به دلیل تعویق نیفتادن کنکور اقدام به خودکشی کرده و امید به زندگی خود را از دست داده بود. حاشیه‌های ایجاد شده در راستای  هدفی مانند کنکور، موجب  درگیری بخش عظیمی از فکر می‌شود و مانند یک مانع افراد را از تمرکز بر روی اهداف بلند مدت و دغدغه‌های اصلی باز می‌دارد.


بیشتر بخوانید: سرگردانی کنکوری‌ها میان تصمیم‌های متغیر؛ راهکار جبران چیست؟


پژوهان‌فر با اشاره به آماری از تعداد شرکت کنندگان در کنکور سراسری  بیان کرد: در حال حاضر داوطلبان کنکور که نزدیک به یک میلیون نفر هستند با احتساب والدینشان حداقل سه میلیون نفر شده و واضح است که این آمار در مواجهه با  اخبار بد و کذب می‌توانند صدمات درون خانوادگی مانند: پرخاشگری، نگرانی، کشش به خودکشی و اعتیاد  را همراه داشته باشد.

این روان‌شناس و مشاور تحصیلی، ادامه داد: البته اینگونه آسیب‌ها اغلب متوجه داوطلبان پشت کنکوری می شود که به هر دلیلی آزمون سال گذشته را از دست داده‌اند یا موفق به کسب نتیجه موردنظر خود در آن نشده اند و  در حال حاضر توقع بیشتری برای قبولی آن‌ها وجود دارد.

کنکوری‌ها قربانی یک پیشنهاد/ آیا کنکور ۹۹ لغو می‌شود؟ در حال تکمیل

پژوهان‌فر با اشاره به  فعالیت صفحه های زرد مجازی که به وفور در دسترس همه افراد در هر سنی وجود دارد، گفت: گردانندگان این صفحات بیشتر از آن که خبررسانی مفید به داوطلبان را هدف خود قرار دهند، اغلب به دنبال  دستیابی به منافع شخصی خودشان هستند تا از این طریق به جذب بیشتر دنبال کنندگان دست یابند.

او در پایان با بیان اینکه سایت سازمان سنجش معتبرترین منبع برای دریافت اخبار مرتبط با کنکور است، گفت: پیشنهاد می‌کنم داوطلبان تمام اخبار مربوط به آزمون کنکور را تنها از طریق این سایت پیگیری کنند و از دنبال کردن اخبار در سایر رسانه ها و فضای مجازی خودداری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۰۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضوانه
۲۱:۴۲ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
سلام لطفا اگه امکان داره ب حذف کنکور فک نکنید چون خیلیا دارن تصور بهترین دانشگاه رو میکنن ولی اگه کنکور حذف شه نمیتونن تمام تلاششمون رو بکنن مخصوصا کلاس دهمی های تازه ورود شده ک نمیدونن کتاب تست برای کنکور تهیه کنن یا ن
Iran (Islamic Republic of)
عاطفه
۱۷:۵۰ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
اون سری دوستانی ک 2سال تلاش کردن و هرینه کردن خودشون کردن
فکر اونایی ک هزینرو ندارن باشین بجا چس ناله.
کنکور ی چیز بیخود و واس مافیا تمام م و کاملع
کسیم ک درسخون باشع و ب قول خودش 2سال از خوشیاش گذشته براش مهم نیس ک کعی باشع کنکور زمانش براش مهم نیس چون تلاش کردع و جواب میگیره.
پس الکی حرف نزنین ک دیوونمون کردین کنکورو بگیریم راحت شیم.
الانم این گوی و این میدان برررین اونایی ک کنکور دوستین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
کنکور نه راه پس داره نه راه پیش
Iran (Islamic Republic of)
شریف
۲۳:۱۱ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
جداسازی آزمون عمومی و اختصاصی +تعویق یک ماهه
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۳:۰۹ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
واقعا با احساسات بچه ها بازی نکنید.کنکور رو عقب انداختید سپس در عرض نیم ساعت برگرداندید سر جای اولش. وزیر علوم چرا با جان بچه های مردم بازی میکنید! شما اگر به فکر دانش آموزان بودید آزمون عمومی و اختصاصی رو از هم جدا می کردید تا بچه ها مجبور نباشند ۴ ساعت سر جلسه امتحان بنشینند!
Iran (Islamic Republic of)
پشت کنکوری
۱۹:۳۳ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
هر کاری میکنید فقط جان جدتون سریع و قاطع تصمیم بگیرید ! الان من موندم این یه هفته رو محکم درس بخونم یا بزنم به بیخیالی و یکم به خودم استراحت بدم ...خلاصه هنگه هنگه ....
Iran (Islamic Republic of)
F
۱۶:۱۶ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
چرا فک میکنین ک فقط شما ها درس خوندین و زحمت کشیدین و فقط ی عده ک بی سواد هستن پیشنهاد لغو یا حذف کنکور رو دارن نخیر خیلی ها زحمت کشیدن از خوشی ها شون گذشتن یابهتره ک بگم چند وقته ک زندگی نکردن ولی همچی ک کنکور نیست خیلی ها درگیری های بیشتری دارن فرا تر از کنکور همین شمایی ک تا الان درس خوندی دیگه واقعا میتونی ادامه بدی با این بلا تکلیفی بلاخره باید ی تصمیم جدی گرفته بشه تعویق کنکور باعث قربانی شدن خیلی ها شده و خواهد شد امسال برقرار کردن کنکور ی بی عدالتی محض با اینهمه تعویق ما هم تا الان ی کوب درس خوندیم ولی دیگه کشش نداریم راضی هستیم حذف بشه فقط تکلیفمون روشن بشه باید ی تصمیم جدی گرفته بشه یا هرچه زود تر برگزار بشه یا اصلا برگزار نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
تو رو خدا برگزار کنید دیگ خسته شدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
نمیدونم کنکور تا چه حد از سلامت دانش اموزان مهمتره که حاضرن سلامتی مونو قربونی کنیم...المپیک و فینال های ورزشی که امکان برگزار نشدنش وجود نداره لغو شده این ریسک مسخره که امکان داره ماهاهم مبتلا شیم نمی ارزه به ازمونی که به پاش جونمونو بدیم
Iran (Islamic Republic of)
melika
۲۱:۴۱ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
خسته شدم ازخوندن بخدا ازاینورم استرس بیماری گرفتتم حالا چی کار کنیم اخه اگه یه وقت بیمار شیم خونواده هامونم درگیرشن کی پاسخگو هست؟؟
Iran (Islamic Republic of)
Ft
۱۲:۱۱ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
سلام اخه این چه انصافیه من وامسال منی که باخبر حذف یا تعویق طو لانی کنکور خوندنو کنار گذا شتن چطور ی بریم سرجلسه اونم بعداز کنکور ناموفق پارسال اونم یه تجربی ؟؟؟!
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۲۱:۴۰ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
اولا که مراکز اصلی کرونا همگی بدون رعایت پروتوکولها بازن. از سالنهای بدنسازی بگیر تا غیره. ثانیا من و خیلی ها مثل من از رشته های قبلیمون انصراف دادیم که امسال کنکور بدیم. شما اگه نگران کرونایی باید به دولت فشار بیاری که مکانهای پر ریسک رو مجبور به رعایت قوانین کرونایی بکنن. در ضمن این جریان لغو کنکور توسط افرادی راه اندازی شده که درس نخوندن و میخوان جلوی آشناها آبروشون نره. من از بهمن ماه از کارشناسی ارشد رشته خودم انصراف دادم و روزی 14 ساعت تا امروز درس خوندم که پزشکی قبول بشم الان به خاطر یه عده تنبل از حقم نمیگذرم
Iran (Islamic Republic of)
یه بنده خدا
۱۴:۵۵ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
کنکور نباید تعویق شود. باید فقط و با شدت حذف گردد.





#کنکور_حذف_باید_گردد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
چه غلطا؟
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۴:۲۶ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
دوستانی که میگن امتحانا خیلی راحته و همه قبول میشن اگه بنا به حذف کنکور باشه پس میان تمام دروس 3 سال رو نهایی و سخت میگیرن همینم باعث میشه اگرم کسی رابطه ای با مدیر دبیرستان یا هنرستان داره مدیر نتونه کاری کنه (چون تو نهایی مکان امتحان عوض میشه و دبیر مدرسه سوالارو تعیین نمیکنه و کاملا سوالات یکسان تو کل کشور) پس نباید امتحانای الان رو با امتحانای بعد حذف کنکور مقایسه کرد.
البته من خودم مخالف حذف کنکورم چون با کنکور ادم 2 سال رو شل میگیره و سال اخر رو بکوب میخونه اما با شرط معدل باید 3 سال رو سخت بخونیم و همه از درس خسته میشن مخصوصا سال اخر.
Iran (Islamic Republic of)
مائده
۰۹:۵۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
سلام. انقدر صحبت از تعویق و حذف کنکور هست، چرا رشته های پاپ رو فقط همین امسال، استثنا بر اساس سوابق تحصیلی نمیزارن تا عده ای از بچه ها همین امسال وارد دانشگاه بشن....
Iran (Islamic Republic of)
کنکوری ام
۰۸:۳۶ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
سلام
بابا خودتون رو راحت کنید کنکور لغو کنید بره برا چی هی تعویق میندازین یا هم یه نظر درست و جدی بگیرین و از احتمالات نگین و ما رو هم سر گردون نکنید
Iran (Islamic Republic of)
علی اصغر
۲۲:۵۹ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
لغو کنکور
Germany
محمد
۲۲:۲۴ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
کنکور مهم تره یا سلامتی جامعه ؟! ورزشگاها تعطیل شده المپیک عقب افتاده و..... همه و همه درگیرن و ضرر کردن اونوقت یه عده نمی خان کنکور لغو شه یا حتی فعلا اللحساب عقب بیوفته تا این بیماری ریشه کن بشه در شهر های ما آمار کرونا زیاده و خطرناکه الان باز میگن شما کنکور نده بحث من نیس همون شمایی ک میری کنکور میدی میای توی جامعه و منی ک کنکور ندادم پدر پیرم ک اصن کنکوری هم نیس در معرض بیماری قرار میگیره
Iran (Islamic Republic of)
فارغ ز غوغای جهان
۰۳:۳۴ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
بنظرم کنکورو بندازید جلو راحت شیم :/
والااا
مثلا بندازید اخر همین هفته که بعدشم تا هوا خوبه بریم شمال
xD xD
Iran (Islamic Republic of)
عاطفه رمضانی
۱۳:۴۵ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
تورو خدا این کنکور رو بگیرین دیگه دیونمون کردین
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۳:۳۹ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
با سلامــــــ کنکور باید حتما حتما حتما برگزار بشه تعویق هم هیچ فایده ای نداره جز بدتر شدن اوضاع کرونا...
ما چند ساله داریم درس میخونیم از تفریحاتمون گذشتیم که کنکور رتبه خوبی بیاریم لطفا با این اخبار لغو و تعویق مارو داغون نکنید هیچکس مارو درک نمیکنه بخدااااا کرونا بهتر از اینه که کنکور لغو شه ایندمون به باد بره عزیزان
Iran (Islamic Republic of)
شیوا قربانی
۲۰:۱۴ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
بسته دیگه ما خسته شدیم هر دفعه یه چیز میگین یک ماه دیگه بندازین پائیز بندازین هر دوش بدتره پس حذف کنید
Iran (Islamic Republic of)
مهتاب
۱۲:۵۹ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
یا حذف کنید یا حذف نکنید یا خلاصمون کنید فکر کردید باز دو هفته عقب بیوفته همه چی بهتر میشه نه جانم بهتر نممیشه اون موقع احتمال مرگمون بیشتر همونطور که اگه خرداد برگزار میشد بهتر بود من خودم از استرس مردم دیگه خسته شدم اگه میخواین لغو کنید مدیونید بگید دو هفته دیگس نهایتا امتحان و بندازین تو آبان ماه تو فضای باز و توی روز های بیشتر مثلا ۱۰ روز نه ۴ روز تا با خیال راحت امتحان بدیم و عوضش اونور ترم تابستون برامون بزارین که عقب نیوفتیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
هر تجمعی اوضاع رو بدتر میکنه فرق نمیکنه مجلس عروسی باشه یا ختم یا اینکه جلسه کنکور!
ماهمه، هم هزینه کردیم هم وقت گذاشتیم ولی
باید زمان مناسب تری برگزار شه نه الان که هر۶ دقیقه یه ایرانی قربانی میشه
Iran (Islamic Republic of)
نعمتی
۰۱:۴۷ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
با با جمع کنید این کنکور رو پر از استرس رو
Iran (Islamic Republic of)
بلاتکلیف
۱۳:۵۰ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
هر کاری میکنید بکنید فقط با قطعیت اعلام کنید میخواید چیکار کنید 4 ماهه دارید حرفتونو عوض میکنید ما چه گناهی کردیم...
Iran (Islamic Republic of)
یگانه
۱۸:۵۶ ۰۶ مرداد ۱۳۹۹
لطفا هر تصمیمی دارید زودتر اعلام کنید ...ما الان بلاتکلیفیم که بخونیم یانه...یک سال که از دست دادیم با خوندن ...حداقل وقتمونو برای کارا جدید اختصاص بدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۰۶ مرداد ۱۳۹۹
من موافق حذف کنکور نیستم چون اینجوری جای برای بی سوادا بیشتر میشه و به راحتی به دانشگاه میروند و کسی که تلاش میکنه و باوش به دلیل حذف کنکور تباه میشه
Iran (Islamic Republic of)
ک ع
۱۱:۴۵ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
سلام من کنکوری نیستم کلاس دهم هستم ولی میشه بجا کنکور یک ترم هرکی هر رشته ای دوس داشته باشه ثبت نام کنه تو اون یک.ترم منابع همون ترم و بگیره بعد ببینن لیاقت استعداد و عرصه تحصیل تو این رشته رو داره یا نه
درست میگم؟
Iran (Islamic Republic of)
Sahar
۱۵:۳۰ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
سلام لطفا تاریخ کنکور رو به تعویق بندازین و تو این وضعیت ‌که همه جا قرمز اعلام شده خیلی خطرناکه برگزار شه.حذف نشه چون خیلی زحمت کشیدیم و موافق حذف نیستیم.حذف نشه ولی تاریخش رو برای روزی بزارید که همه جا حداقل سفید اعلام شه آدم خیالش راحت شه.حذف نکنید تاریخش رو عوض کنید.لطفا تاریخ کنکور رو به تعویق بندازین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۳۱ تير ۱۳۹۹
به تعویق افتادن کنکور به این معنیه که کسایی که درس خونون حقشون ضایع میشه؟! خنده داره...بنظرم کسی که واقعا خونده فرصتو غنیمت میشمره و باید از تعویق خوش حالم بشه! با چه اعتماد به نفسی مطمئنین که انقدر کارتون درسته و همه چیو بلدین ؟!
Iran (Islamic Republic of)
Shiva
۱۷:۲۶ ۲۸ تير ۱۳۹۹
کنکور باید برگزار شه .ما این همه تلاش نکردیم که لغوش کنن‌.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۲۴ ۲۶ تير ۱۳۹۹
سازمان جهانی بهداشت گفته اگه ماسک و شیلد بزنید به احتمال 1,5درصد مبتلا میشوند و حتی اگر در فضای بسته باشه به احتمال سی درصد مبتلا می‌شوند بعد به خانواده ها منتقل میکنند و باز هم بیشتر منتشر میشه هی میگند سن مبتلا پایین اومده به خاطر همین امتحان نهایی هاست .تجمع بیشتر از ده نفر با ماسک ممنوع اعلام اما کنکور با این همه جمعیت خیر فقط به خاطر منفعتی که از کنکور میبرن لغو نمی‌کنند
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۶:۴۳ ۲۶ تير ۱۳۹۹
اگر زودتر بگیرید بهتره
Iran (Islamic Republic of)
غزال
۰۰:۴۷ ۲۶ تير ۱۳۹۹
فقط یک لحظه خودتونو بزارین جای کسی که الان یکی از عزیزاش و بخاطر کرونا ازدست داده یا خودش کرونا گرفته بعد امسال کنکورم دارع ...
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۹:۳۸ ۲۳ تير ۱۳۹۹
کنکور فقط جونمونو تو خطر میندازه و بس کلی جوون تو قبرستون نخوابیدن که با اراده همه اونم میخوابن بعدم اینجا کسی که پول داشته باشه میتونه بهترین جاهم درس بخونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۲۲ تير ۱۳۹۹
همه ما هم هزینه کردیم هم وقت گذاشتیم ولی نباید خودخواه باشیم،تجمع به هر دلیلی وضع رو از این بدتر میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۲۲:۰۶ ۲۰ تير ۱۳۹۹
بخدا این نامردی در حق ماهایی هست که الان دوساله خواب و خوراک نداریم چی دارین واسه خودتون میگین شماهایی که تلاش نکردین واستون این چیزا اصلا چه اهمیتی میتونه داشته باشه کسی که واقعا درس خونده حتی اگه باباشم بمیره بخدا دست از هدفش برنمیداره چون زحمت کشیده
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۹:۴۲ ۲۳ تير ۱۳۹۹
نامردی اینکه کلی تلاش بکنی زحمت بکشی دانشگاه قبول بشی ولی زبونم لال بجا دانشگاه بریم بیمارستان و بدنمون مقاومت نکن تهش قبرستون
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۳:۳۱ ۱۸ تير ۱۳۹۹
#تعویق_مجددکنکور99
#سلامتی_مهم_ترازکنکور
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۲۱:۰۳ ۱۵ تير ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید فقط خواستم این رو بگم که به امار ۱۲ روز نگاه کنید و حساب کنید که ۳۰۰۰۰ نفر مبتلا شدن و بین ۲۰۰۰تا ۲۲۰۰ نفر مردن اگر تعداد مرده ها ۲۰۰تاشون پدر یا مادر کسانی باشند که کنکوری هستن اون بچه قبول میکنه که درس بخونه؟یا بره برای کنکور بخدا نابود میشه یا کسی که بره کنکور بده بگیره فکر میکنین به جواب قبولی یا قبول نشدنش میره برای کنکور نه بخدا نمیرسه.بچه ها و خانواده های مردم عزیز هستند لطفا بیشتر از این تو این وضعیت ازیتشون نکنید و باور کنید حذف کنکور و تبدیل کردن ورودی ها مثل دانشگاه های خارج کشور باعث خوش حالی ۹۰٪ ایران میشه اونم تو همچین وضعیتی.باتشکر از باشگاه خبرنگاران.
Iran (Islamic Republic of)
eli
۱۴:۱۲ ۱۵ تير ۱۳۹۹
چیو میگین حذف کنین حذف کنین ملت یک سال زحمت کشیدن یکی مث من ب امید اینکه امسال رتبه ای ک میخوامو بگیرم نشستم با حذف کنکور ینی یک سال از عمرم الکی رف لطفن قبل حرف زدن فک کنین عقل هم چیزه خوبیه خیلیا تو نهایی گند زدن میخوان کنکورو خوب بدن.
Iran (Islamic Republic of)
معصومه
۲۲:۱۰ ۱۴ تير ۱۳۹۹
چرا اینجوری میکنید خب کنکورو لغو کنین دانش آموزی که کرونا گرفته چه گناهی کرده....من امروز از استرس سرم دستم برمیگشت چرا اینجوری میکنید ما امنیت جانی نمیخوایم ما امنیت روحی میخوایم
Iran (Islamic Republic of)
Asal
۲۱:۰۲ ۱۴ تير ۱۳۹۹
لطفا کنکور لغو نکنید هر کی دلش میخاد شرکت کنه الزام نیست ک بقیه هم بشینن ب امید این ک کرونا نابود شه و کنکور بدن خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
پشت کنکوری
۲۳:۲۰ ۱۳ تير ۱۳۹۹
لغو کنکور 99،خواهش میکنم لغو کنید دیرتر برگزاربشه برای آزمون به این مهمی استرس خیلی بده اصلا تعداد زیادی از کنکوریها کرونا گرفتن زمان زیادی ازدست دادن و عقب افتادن خواهش میکنم کمک کنید
Iran (Islamic Republic of)
سهراب
۰۵:۰۴ ۱۲ تير ۱۳۹۹
به نظر بنده کنکور باید لغو شود . چرا که بخاطر ترس از کرونا ممکن است عده زیادی شرکت نکنند و عده ای شرکت کنند که صلاحیت و بار علمی ندارند. و بخاطر عدم رقابت صحیح بی لیاقت ها قبول شده و دانشگاه از دانشجوهای بی,سواد پر می شود.
تا آنجا که میدانم داوطلبان بی سواد امسال برای,قبولی در کنکور مقاطع مختلف دورخیز کرده اند چرا که امید دارند افراد شایسته امسال شرکت نکنند و راه برای این بی سوادها باز شود.
Iran (Islamic Republic of)
asal
۱۹:۵۹ ۱۱ تير ۱۳۹۹
با سلام
تعداد زیادی داوطلب بالغ بر بالای 1میلیون نفر امسال برای کنکور ثبت نام کرده اند. باتوجه به اوضاع بد جامعه و وضعیت قرمز خیلی از شهرها واقعا برگزاری کنکور خیلی خیلی سخت شده.... بحث فقط داوطلبان نیست.. ببینید داوطلبان1میلیون + خونواده هاشون + تاکسی و اسنپ + همراهان و مراقبین حسابشون بکنید چه فاجعه ای رخ خواهد داد.. درسته خیلی از بچه ها زحمت کشیدن منکرش نیستیم ولی خب سلامتییی از هرچیزی مهم ترههه اینو از ته دل میگم ...امیدوارم کنکور 1399 برای سلامتی خونواده ها و بچه لغو شود .
#ستاد مبارزه با کرونا_ لغو کنکورسراسری1399
#ستاد مبارزه ب
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۸:۲۸ ۱۱ تير ۱۳۹۹
سلام لطفا کنکور بردارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۱۱ تير ۱۳۹۹
با سلام تقاضایی مبنی بر لغو کنکور سال۹۹ به صورت آزمایشی را خواستاریم.
اگر دانش اموزان هر شهر در دانشگاه شهر خود یا حداقا سهمیه منطقه خود تحصیل کنند و برای مقطع فوق لیسانس کنکور بدهند چه میشود؟؟؟
انتشارات هم که برای کنکور۹۹ کاسبیشان را کردند ازمون های ازمایشی هم که برگزار شده و انان هم کسی درامد کردن لطفا به فکر دانش اموزان باشین محدودیت ها رو دقیقا از ۱۵ هم تیر که اخرین امتحان نهایی دانش اموزان متوسطه۲ که بچه اای انسانی هستند و البته علوم معارف برگردانده می شود .دقیقا با همه شرایط کرونایی گذاشتین امتحان ما به پایان برسه و اون موقع به فکر بر گرردوندن محدودیت ها شدین
لطفا با مراجع زی ربط صحبت شود و زود تر تصمیماتشان را بیان کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۱۱ تير ۱۳۹۹
خواهش میکنم به جون هر کی که دوسش دارین قسم میدم کنکور و لغو کنین بخدا زیاد تحت فشاریم من راضیم کرونا بگیرم ولی کنکور ندم دیگه نه تنها من بلکه از دوستای منم هستن که مثل من راضی هستن کرونا بگیرن اما کنکور ندن.
Belgium
عزیزه
۱۴:۱۴ ۱۱ تير ۱۳۹۹
سلام.من فرهنگی هستم و دخترم دوازدهمه و علاوه بر نهایی، کنکور هم داره.
خواهش می‌کنم با روح و روان بچه‌ها بازی نکنید. یعنی چه کنکور لغو بشه، سال بعد تعداد، دوبرابر میشه. اصلا نباید عقب می‌افتاد. مگه میشه گفت کرونا کی تموم میشه.لطفا منطق رو در نظر بگیرید نه حرف عده‌ای که فقط فکر خودشون هستند. نهایتا اگر قبول نشدند سال بعد هم شرکت می‌کنند. خسته شدیم.
ممنون از توجهتون.
United States of America
کنکوری
۰۳:۱۷ ۰۸ تير ۱۳۹۹
لطفا امسال کنکور را برگزار نکنید. در آذربایجان وضعیت قرمز است.شهرستان ها هم که امکانات پزشکی ندارند و جوانها بخاطر نبودن دستگاه ونتیلاتور بدون اینکه بیماری زمینه ای داشته باشند جان میدهند.خود من به شخصه از وقتی که کرونا اونده اصلا بیرون نرفتم با استرس کرونا که نمیشه کنکور داد
Iran (Islamic Republic of)
Abbas79habche
۰۳:۵۲ ۰۷ تير ۱۳۹۹
سلام
شما تصور کنید یک میلیون نفر کنکوری ..حالا همشون ن .نصفشون کرونا بگیرن در کنکور .
بعد برن خونه هم به چند نفر منتقل کنن.دقیقا وضعیت کشورمون مثل اول بر میگرده.
Iran (Islamic Republic of)
마흐디
۱۳:۵۴ ۰۳ تير ۱۳۹۹
هنوز وقت حذف كنكور به طور كل نرسيده؟ از سال 92 قراره كنكورو برداريد! خيلي جالبه! ماها فوق ليسانسمونم داريم مي گيريم كه كنكور 92 رو داديم! چند نسل قراره بخاطر مافياي كنكور و سود يه عده بسوزن؟ چند نسل بايد بخاطر آسيب رواني اي كه كنكور بهشون وارد مي كنه تا ابد سرخورده بشن؟ چرا بايد امثال شما تيتر بزنن قرباني بخاطر كنكور 99 كه داره بخاطر كرونا لغو مي شه؟ تك تك فرزندان اين سرزمين قرباني اين كنكورن فقط نفس مي كشن و به زندگيشون ادامه مي دن
Iran (Islamic Republic of)
غزاله
۰۱:۰۷ ۰۲ تير ۱۳۹۹
اون کسیکه خودکشی کرده خودش مشکلات پیش زمینه ای داره . بخاطر یه نفر میخواین این همه ادم و در معرض کرونا قرار بدین من قم هستم در 4 ماه اخیر دوبار بیرون رفتم الحمدالله تمام بستگانم رعایت کردیم و هیچکدوم مبتلا نشدیم حالا من بیام بین این همه ادم و به خانوادم انتقال بدم میتونم بعدش بگم اخیش خوب شد کنکور دادم . لغوش کنین
Iran (Islamic Republic of)
Masoum
۱۶:۴۱ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
لطفا کنکور را برگزار نکنید ما پشت کنکوری ها باید چقد فشا ررو تحمل کنیم از یک طرف ترس کرونا از طرف دیگه کنکور لطفا تکلیف ما رو مشخص کنید
Germany
زهرا
۱۷:۱۶ ۲۸ خرداد ۱۳۹۹
سلام
با این وضعیت کرونا همه کنکورهای ارشد ودکتری وزارت علوم به شهریور ماه تعویق بشه.خواهش میکنم با جان ما وخانواده هایمان بازی نکنید.
باشگاه خبرنگاران جوان لطفا شما صدای ما باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۲ ۲۸ خرداد ۱۳۹۹
کنکور و درشرایطی بر گزار کنید ک وضعیت شهرها سفید شود با شیوع کرونا چه جوری کنکور بدهیم توروخدا فکر سلامتی مردم جامعه باشید
Germany
حسین
۲۲:۴۷ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
سلام با این اوضاع کرونا اگه بشه یه ترم دانشگاه ها تعطیل بشن خیلی بهتر ....بحث درباره بیماری هست که خیلی راحت منتقل میشه...لطفا شما هم پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
هنگامه
۲۰:۱۶ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
واسه کنکور خیلی زحمت کشیدم به خاطر اون با پدرو مادرم خیلی بحث کردم با این اوضاع هر وقت میرم امتحان نهایی میدم فکر میکنم کرونا گرفتم
واقعا فکر میکنم سلامتی ارزشش از عددو رقم مهم تر باشه
البته اگه خیلی‌ها بزارن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۸ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
تورو خدا یا این کنکورو حذف کنید یا به عقب بندازید با این ویروس کرونا هم خودمان هم خانواده هامان در خطر هستن حداقل تا سفید شدن وضعیت عقب بندارید ممنون
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ارشیا
۱۸:۳۴ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
وزیر علوم تاریخ کنکورو قطعی اعلام کرد
آخه کرونا هم شدیدا اوج گرفته
Germany
آیدا
۱۴:۴۸ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
سلام ما نصف سال بخاطر آلودگی هوا تعطیل بود
بقیه سال هم بخاطر کرونا تعطیل بودیم
رسما ۱ ماه رفتیم مدرسه و چیزی یاد نگرفتیم و خودمون داریم با بدبختی میخونیم
سلامتی روحی و جسمیمون در خطر هستش ولی کسی متوجه نیست # لغو کنکور سراسری
Iran (Islamic Republic of)
مريم
۱۰:۳۵ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام من یک کنکوری ام و کلی مطالب نگفته هست که الانم لای کتابو باز میکنم بعضی چیزا رو تدریس نکردن.... البته من کنکوری کلاس ششمی ام من تیزهوشان دارم
Iran (Islamic Republic of)
انصاری
۱۷:۴۸ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام اصلا فکر کردید کنکور حذف بشه چقدر راند و پارتی بازی صورت میگیره طرف اگه پدر مادر یا اقوامش مدیر باشه یا و....باعث میشه اون بیچاره هایی که درس می خونن نرن بالا یا اونایی که پول دارن چقدر قشنگ صندلی میخرن برا بچه هاشون بعدم دولت هیچ وقت موافقت نمیکنه چون این تست ها و کلاس های کنکوری براش منبع درآمده
Iran (Islamic Republic of)
انصاری
۱۷:۴۸ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام اصلا فکر کردید کنکور حذف بشه چقدر راند و پارتی بازی صورت میگیره طرف اگه پدر مادر یا اقوامش مدیر باشه یا و....باعث میشه اون بیچاره هایی که درس می خونن نرن بالا یا اونایی که پول دارن چقدر قشنگ صندلی میخرن برا بچه هاشون بعدم دولت هیچ وقت موافقت نمیکنه چون این تست ها و کلاس های کنکوری براش منبع درآمده
Iran (Islamic Republic of)
Nima
۱۵:۰۹ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
هیچکس فکر ما نیست آخه ما آینده این سرزمین هستیم کرونا بگیریم بمیریم بخاطر یه کرونا.
کسی به فکر ما نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
تاریخ برگزاری کنکور قطعی شده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
کاش فقط امسال کنکور حذف شه
هم واسه ما خوبه هم میشه برسی کرد بازده چه طور میشه و آیا حذف کنکور خوبه یا نه
حداقل امسال که شرایطش پیش اومده این کارو انجام بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
مشتی یه لطفی کن بپرس بینیم اگه کرونا تموم بشه کنکور از سی
مرداد برمیگرده به دوازدهم تیرماه
Iran (Islamic Republic of)
محمدعلی
۱۰:۴۶ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
این کرونا کمِ کم تا یه سال دیگه هستش...اینا هم سلامتی دانش اموزان واسشون مهم نیس خودشون گغتن امتحانای نهایی حضوریه بیس روز دیگه هم کنکوره پس لغوش نمیکنن دلخشو به این نباشین با سوابق تحصیلی بگیرن
Iran (Islamic Republic of)
فریال
۱۷:۳۶ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
ماهم میدونیم حذف کنکور پیچیده هست ولی کنکور مهمه یا سلامتی میلیون ها کنکوری ، امسال یکی خودم برم سرجلسه کنکور واقعا تمرکزم به هم میریزه ادم مونده استرس کنکورا تحمل کنه یا ترس مبتلا شدن به کرونا
Iran (Islamic Republic of)
افشین T
۲۱:۴۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
بچه ها اینقدر راحت در مورد حذف کنکور حرف نزنید این خیلی قضیه پیچیده ایه
کیفیت مدارس و معلم ها مثل هم نیست هر ساله تعداد خیلی زیادی دانش اموز با معدل 20 وجود داره ... باید یه آزمونی باشه که این دانش اموزا رو از هم جدا کنه
Iran (Islamic Republic of)
التجا
۱۴:۲۱ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
کنکورعقب بندازین..ولی حذف نکنین..خداکنه عقب بیفته.تلف شدیم پشت کنکور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
کنکورباید کلن بدون سهمیه برگزارشودوکنکوردوازدهمی هانسبت به نظام قدیمی هابیشترعقب بیفتدوسوابق تحصیلی نیزبراساس نمره های نهایی ونه چیزدیگر موثرباشد
Iran (Islamic Republic of)
morteza
۱۸:۳۸ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
آقایون کنکور رو حذف کنید دیگ این همه بی عدالتی را نمیبینید . چقدر بیکاران تو جامعه ما حقوق میگیره #حذف_کنکور
Iran (Islamic Republic of)
عفت
۲۲:۲۲ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام کنکوری های عزیز بیایید امسال امتحان ندیم با اعتماد به نفس درس بخونیم برا سال دیگه من که همین کار را میکنم بهتره که کرونا نگیریم سلامتیمون از درس مهمتره
Iran (Islamic Republic of)
التجا
۱۴:۱۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
مگه الکیه..ماپشت کنکوریم بخدا خسته شدیم عقب بندازن ولی لغونکنن
Iran (Islamic Republic of)
hanyebaran4@gmail.com
۱۳:۰۲ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
خدا کنه کنکور شهریور باشه خیلی استرس ها کمتره اون موقع
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۲:۱۱ ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
کسایی که کنکوری نیستن برا چی نظر میدن ما تو مدرسه هیچی یاد نگرفتیم تو تعطیلیا خوب خوندیم آقا لغو نکنین بندازین عقببب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
بچه های مناطق محروم که با بقیه یکسان امتحان می دن و امکاناتشون کم هست وقتی به این خاطر نمره هاشون کم میشه نباید که از رفتن به رشته مورد علاقه شون منع بشن اگه کنکور حذف شه این اتفاق میفته تازه به جز این حق کسی که معلولیت جسمی داره و به خاطر بدن درد تمرکزش میاد پایین و خسته میشه و نمره اش خیلی خوب نمیشه ولی سوادش خوبه حقش خورده میشه و ممکنه نتونه بره رشته مورد علاقه اش انقدر سطحی نگاه نکنید خواهشا کنکور حذف شه اتفاقای بدی میفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
باید کنکور بیفته جلو
Iran (Islamic Republic of)
سهند
۱۴:۰۰ ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
برادرا و خواهرای گلم سهمیه برای کنکور 99 خذف شد نمیدونین نظر ندین کنکورم بد ترین چیزیه که برای ما جوونا وجود داره هرکی پول داره میره عرش هرکی بی پوله هچی که هچی تا کی باید ادامه پیدا کنه اخه......
Iran (Islamic Republic of)
رویا
۲۱:۲۸ ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
امتحانا چی میشن من دوازدهمم و نهایی دارم و داداشم چهارمه و یک گوشی هوشمند داریم اگه امتحانا اینترنتی انجام بشه و امتحان من و داداشم تداخل داشته باشه چیییی واقعا کلافه ام اگه طوری بشه که نتونم امتحان بدم بیخیال امسال میشم
Iran (Islamic Republic of)
S.m.h
۲۰:۲۷ ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
بخدا کنکور ظالمانه ترین چیز برای پذیرش دانشجو هست. اونی که پول داره و میتونه هزینه کنه(و البته سهمیه داره) ، میره بالا و اونی هم که پول نداره و سهمیه هم نداره سرش میمونه بی‌کلاه. آقای وزیر آیا همه دانش‌آموزان دارن ده میلیون بدن DVD آموزشی؟ آیا همه دارن حداقل ۵ میلیون بدن کتاب کمک درسی؟ آیا همه دارن چندین میلون بدن معلم خصوصی و کلاس کنکور؟ تو را خدا یک بار برای همیشه شر کنکورو کم کنید. کنکور فقط یا پول و سهمیه و مهارت تست زنی هست و به هیچ عنوان روش مناسبی برای گزینش دانش‌آموزان نیست!
اگر دانشگاه رفتن براساس سوابق تحصیلی باشه کیفیت آموزش در مدارس هم میره بالا.
#حذف_کنکور
Iran (Islamic Republic of)
سهند
۱۴:۱۰ ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
گل گفتی ولی همه به فکر پولن تو این شرایط ما فقیر بی چاره ها باید بریم بمیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
تو تهران و مراکز استانا که معلمای درجه یک هستن باعث میشه نمره دانش آموزا بهتر بشه ولی تو شهرستانا که معلما سطحشون پایینه و از حرف زدن معلما خوابت میگیره دانش آموزا امیدشون به کنکوره تازه وقتی مثلا40نفر از یه استان سوابق تحصیلی شون«نمره ی امتحان نهایی»مثل همه و یه رشته میخوان تو یه دانشگاه و با الویت مشابه و دانشگاه میخواد 30 نفر بگیره ،تو اون رشته اولویت با کیه؟؟؟؟؟؟
اگه هم روش جدیدی داری بگو؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
maral
۱۸:۰۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
,واقعا هم همین طوره من همیشه توی مدرسه بهترین نمراتو داشتم ولی به خاطر اینکه پول شهریه دانشگاه نداشتم نتونستم برم ولی دوستام که یکی در میون درسارو میوفتادن الان همشون دارن بالاخره یه جایی درس میخونن چون پول داشتن اخرشم میرن لیسانس میگیرن و من میمونم با مدرک دیپلمم دلم واسه خودم میسوزه که اینهمه تو مدرسه درس خوندم به امید روزی که برم دانشگاه
Iran (Islamic Republic of)
S.m.h
۲۰:۲۴ ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
بخدا کنکور ظالمانه ترین چیز برای پذیرش دانشجو هست. اونی که پول داره و میتونه هزینه کنه(و البته سهمیه داره) ، میره بالا و اونی هم که پول نداره و سهمیه هم نداره سرش میمونه بی‌کلاه. آقای وزیر آیا همه دانش‌آموزان دارن ده میلیون بدن DVD آموزشی؟ آیا همه دارن حداقل ۵ میلیون بدن کتاب کمک درسی؟ آیا همه دارن چندین میلون بدن معلم خصوصی و کلاس کنکور؟ تو را خدا یک بار برای همیشه شر کنکورو کم کنید. کنکور فقط یا پول و سهمیه و مهارت تست زنی هست و به هیچ عنوان روش مناسبی برای گزینش دانش‌آموزان نیست!
اگر دانشگاه رفتن براساس سوابق تحصیلی باشه کیفیت آموزش در مدارس هم میره بالا.
#حذف_کنکور
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۰۱:۱۲ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
کنکور نوعی تست هوش هست. به نظرم عادلانه ترین روش برای انتخاب افراد باهوش برای رشته های تاپ همین هست .البته اگر دو مرحله ای باشد .
Iran (Islamic Republic of)
شهاب
۱۹:۳۴ ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
حذف نشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۳ ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
کنکور باید حذف بشه. جدا ازینکه سهمیه ها هستش دوازدهمی های امسال چیزی ازمدرسه و درس نفهمیدن و همش تعطیل بوده ... حداقل فقط امسال و حذف کنن بنده خداها گناه دارن...
این عدالت نیست!!!!
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۲:۲۳ ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
امسال حذف نشه فقط عقب بیوفته چند وقت ما پشت کنکوری هستیم و خرج کردیم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۲:۰۱ ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
کنکوری های عزیز منم کنکوری هستم و اینو میدونم اکثرا دچار سردرگمی شدید ولی اینطور که سنجش اعلام کرده مخاطب کنکور رو دوازدهمی ها میدونن و چون دوازدهمی ها‌ بعد عید مدرسه نمیرفتن پس فقط به احتمال زیاد دو هفته کنکور به خاطر اسفند ماه که تعطیل بود و امتحان نهایی عقب خواهد افتاد ولی مطمئن باشید در تیر ماه برگزار میشود چون بسیار از کنکوری ها پشت کنکوری اند و اگر پسر باشند مشکل نظام وظیفه در شهریور ماه پیدا خواهند کرد پس لطفا برنامه درسی خود را برای تیر ماه تنظیم کنید این کنکور نه حذف خواهد شد و نه ان چنان به تعویق خواهد افتاد و دل خوش به تعویق ان چنانی نباشید حد اکثر ۲ هفته تعویق دارد نه بیش تر
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۲:۱۳ ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
خدا از دهنت بشنوه داداش کاش اینطور بشه
Iran (Islamic Republic of)
عاطفه
۲۲:۱۲ ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
تو را خدا کنکور را به مرداد عقب بیندازید به خدا جمع بندی درس ها و کلاس های کنکوری مان عقب افتاده دارم دیوانه میشوم چطور ما درس ها را تمام کنیم و به موقع جمع بندی کنیم لطفا به مرداد تعویق بیفتد
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۱۳:۰۴ ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
خداوکیل کنکوره حداقل یک ماه بندازید عقب الان کلاس دوازدهم هستم کلاس های کنکوری مون ول شده واقعن نمیدونم جیکار کنم درسامون هنوز کامل تموم نکردیم
Iran (Islamic Republic of)
......
۰۹:۴۴ ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
کنکور نباااید امسال حذف بشه ما اینقد تلاش کردیم از خوشی ها زندگیمون داریم میگذریم حالا باید حذف بشه ک اینا ک سهمیه دارن بزن بالا این عادلانه نیست
Iran (Islamic Republic of)
Nema
۰۹:۲۵ ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
سلام..من امسال کنکوری هستم..برای کنکور دوساله ازهمه چیزم گذشتم وفقط درس خوندم.بااین همه سختی فقط یک حرف دارم اینکه اینده انسان واسطه چهار ساعت ازمون نیست وخیلی خنده داره..اونایی که میگن ماتیزهوشان بودیم و خیلی خوندیم و اگر کنکوربرگزار نشه ضرر میکنیم باید بدونن که کنکوری که درش ازمون میدن ناعدالتی های زیادی داره از همون فرم ثبت نام هم شمانگاه کنید متوجه میشید که دوخط اول مشخصات شخصیه بعد دیگه تااخر صفحه سهمیه ها هستن...ازیه جایی باید این غول بی شاخ ودم رو حذف کرد..شایداین اخرین فرصت ماست
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۰۴:۵۸ ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
خداکنه امسال فقط برگزاربشه من دانشجوانصرافیم حالا فرقی نمیکنه تیریامردادفقط خداکنه برگزاربشه یه هفتع اس این خبرشنیدم نمیتونم بخونم افسردگی گرفتم بعدسال بعدحذف بشه اونایی که نگران نخوندن نیان کنکوربدن بمونن سال بعد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
من با حذف کنکور موافقم به دلایلی که قبلا در همین سایت گفتم و اینکه به نظر من باید هر چه زود تر وضعیت برگزاری کنکور ۹۹ مشخص بشه تا ما بلاتکلیف نمونیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
بچه های مناطق محروم که با بقیه یکسان امتحان می دن و امکاناتشون کم هست وقتی به این خاطر نمره هاشون کم میشه نباید که از رفتن به رشته مورد علاقه شون منع بشن اگه کنکور حذف شه این اتفاق میفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
لطفا حذف یانبودن کنکور را اعلامکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
آقای وزیر راحت بایک نظر سنجی مثل تعطیل کردن پنجشنبه ها برای مدارس این حذف کردن کنکور یا نکردن رو نظر سنجی کنید
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین
۱۵:۱۵ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
باید کنکورحذف بشه وبر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان انتخاب شوندواقعا باید از یک جایی شروع کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
ما هدف اصیلمون کنکور و تست بود الان سوابق تحصیلی عالی باید از کجا بیاریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
نمیشه که چند ماه واسه یه هدف الکی تلاش کنی تا کنکوری نباشی نمیفهمی، از سال دیگه حذف کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
بچه های مناطق محروم که با بقیه یکسان امتحان می دن و امکاناتشون کم هست وقتی به این خاطر نمره هاشون کم میشه نباید که از رفتن به رشته مورد علاقه شون منع بشن اگه کنکور حذف شه این اتفاق میفته
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین
۱۳:۰۵ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
یادتون نره!! اگه کنکور برگزار شه یعنی باید منتظر یه خطای انسانی دیگه باشیم!!!
موافقی لایک کن
چون نتیجه کنکور معلومه
هرکی سهمیه داره قبول میشه. بعدشم میره مسعول یجایی میشه و این چرخه ادامه پیدا میکنه!!
التماس تفکر!
Iran (Islamic Republic of)
H kh
۰۵:۴۴ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
حداقل ۲ هفته بیوفته عقب تا هم شر کرونا کم شه و هم بچه ها یه جم بندی کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
من یه کنکوریم و با حذف کنکور از سال دیگه موافقم، ولی امسالو حذف نکنین چون ما خیلی واسش تلاش کردیم
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین
۱۲:۵۹ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
اگه امسال حذف نشه هیچ موقع حذف نمیشه
بخاطر خودت زحمت کشیدی
چیزی ازت کم نشده که حالا
سوادت زیاد شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
بچه های مناطق محروم که با بقیه یکسان امتحان می دن و امکاناتشون کم هست وقتی به این خاطر نمره هاشون کم میشه نباید که از رفتن به رشته مورد علاقه شون منع بشن اگه کنکور حذف شه این اتفاق میفته
۱۲
آخرین اخبار