اخبار حوادث امروز نوزدهم فروردین ماه ۹۹؛

از دستگیری سارق حرفه‌ای با ۱۱ فقره سرقت تا حریق مغازه در خرمشهر

مهم‌ترین حوادث امروز (نوزدهم فروردین سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مهم‌ترین حوادث امروز (نوزدهم فروردین ماه سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستبند پلیس خرمشهر بر دستان سارق حرفه‌ای

سرهنگ همت علی ترکارانی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سارقان حرفه ای، ماموران پلیس آگاهی با اقدامات تخصصی یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او ادامه داد: متهم در بازجویی‌های پلیس به ۱۱ فقره سرقت از قبیل داخل خودرو، وسایل خودرو، منزل و سایر عناوین در سطح شهرستان خرمشهر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

حریق مغازه ، واقع در منطقه منیخ

شهرام بختیاری مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، شامگاه گذشته طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ در ساعت ۲۱:۱۰دقیقه یک مورد حریق مغازه ، واقع در منطقه منیخ اطلاع داده شد، که بلافاصله ۲ تیم عملیاتی از ایستگاه شماره ۲ (شاهد) به محل حادثه اعزام شدند.

از دستگیری سارق حرفه‌ای با ۱۱ فقره سرقت تا حریق مغازه در خرمشهر

او با اشاره به اینکه آتش نشانان ضمن انجام اقدامات پیشگیرانه آتش را به وسیله آب اطفا کردند افزود: خوشبختانه این حادثه هیچ مصدومی نداشت .

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهرگفت:علت حادثه توسط کارشناسان این سازمان در حال بررسی است.

بختیاری همچنین  از فرو رفتن میله گرد داخل کتف فردی خبرداد و افزود: یک تیم امداد و نجات از ایستگاه شماره۴(اروند) به محض دریافت گزارش به محل حادثه اعزام شد که با استفاده از تجهیزات هیدولیک مختص نجات  میله گرد را بریده و فرد مورد نظر تحویل عوامل اورژانس  داده شد.

از دستگیری سارق حرفه‌ای با ۱۱ فقره سرقت تا حریق مغازه در خرمشهر

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.