ارسال بیش از ۲۰۰ اثر به جشنواره‌های کرونایی استان

بیش از ۲۰۰ اثر به جشنواره‌های کرونایی کهگیلویه و بویراحمد ارسال شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، محمد علی پیر سبزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان با تقدیر از مشارکت خوب اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در این جشنواره‌ها گفت: آنچه مسلم است در روز‌های سخت کرونایی هنرمندان، خبرنگاران و اصحاب قلم در کنار مردم و مسئولان نسبت به این نگرانی جامعه خود هرگز بی تفاوت نبودند و برای روحیه دادن به مردم تلاش کردند.
او افزود: بیش از اثر ۲۰۰ اثر هنری در قالب فیلم کوتاه، پوستر، موشن گرافیک، هنر‌های نمایشی (استندآپ کمدی) به جشنواره‌های ملی و استانی‌های غیر حضوری کرونایی ارسال شد.
او با اشاره به برگزاری چهار جشنواره غیرحضوری با گستره ملی و استانی با محوریت کرونا در استان بیان کرد: جشنواره ملی غیر حضوری هنر‌های تجسمی در دو رشته "گرافیک و موشن گرافیک"، جشنواره فیلم کوتاه ۶۰ تا ۱۸۰ ثانیه (در خانه بمانیم) و جشنواره هنر‌های نمایشی " استندآپ کمدی" و جشنواره رسانه‌ای در استان برگزار شد.
او با بیان اینکه این جشنواره‌ها با شعار «آموزش، آگاهی، آرامش» با هدف پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا برگزار شد گفت: تا کنون بیش از ۲۰۰ اثر در رشته‌های مختلف به دبیرخانه این جشنواره به صورت غیرحضوری ارسال شد.

 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار