افزوده شدن ارزاق خشک به سبد گوشت پویش رحمت

سخنگوی پویش رحمت تبریز با بیان این‌که کمپین رحمت تاکنون بیش از ۶۰۰ بسته گوشت قربانی توزیع کرده است گفت: مقرر شده که ارزاق خشک نیز تهیه شده و تا ماه رمضان در بین خانوار‌های تحت حمایت کمپین توزیع شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،خاماچی سخنگوی پویش رحمت تبریز در پایان پنجمین جلسه هیئت امنای پویش رحمت با بیان این‌که کمپین رحمت تاکنون بیش از ۶۰۰ بسته گوشت قربانی توزیع کرده است گفت: مقرر شده که ارزاق خشک نیز تهیه شده و تا ماه رمضان در بین خانوار‌های تحت حمایت کمپین توزیع شود.

خاماچی گفت: در این جلسه تصمیمات مهمی مبنی بر حمایت از افرادی که در اثر شیوع ویروس کرونا دچار آسیب اقتصادی شده و درآمدی ندارند، گرفته شد.

او با اشاره به کار جمع آوری اسامی و تحقیق از صحت و سقم بیکاری افراد در اثر شیوع بیماری کرونا، افزود: این کار توسط انجمن اسلامی مساجد محلات تبریز انجام شده است تا کسانی که مستحق و آسیب دیده اقتصادی در اثر شیوع بیماری کرونا هستند، مورد حمایت قرار گیرند.

او افزود: از مردم شریف و عزیز آذربایجان و به ویژه مردم تبریز خواهشمندیم، پویش رحمت را تنها نگذارند، چرا که هر اندازه مشارکت مردمی وسیع و زیاد باشد، همانقدر می‌تواند از رنج مردمی که در مضیقه هستند کاسته شود.

خاماچی گفت: تقاضا می‌کنیم مردم هر چه می‌توانند، از کمک‌های نقدی و غیر نقدی به دفتر پویش تحویل داده و یا به شماره حساب پویش واریز کنند.

پویش رحمت، طرحی مردمی برای جمع‌آوری نذورات مردمی و همچنین گوشت قربانی و توزیع آن بین افرادی است که در بحران کرونا از لحاظ معیشتی دچار آسیب شده و هیچ درآمد و مستمری از نهاد‌های دولتی و غیردولتی و خیریه‌ها ندارند.

شهروندان می‌توانند از طریق شماره حساب ویژه مشارکت در پویش رحمت نزد بانک پاسارگاد ۱۶۰۲۸۰۰۰۱۱۴۹۹۵۵۸۰۱ و شماره کارت ویژه مشارکت در پویش رحمت نزد بانک پاسارگاد ۵۰۲۲-۲۹۷۰-۰۰۱۱-۲۷۵۰ کمک‌های خود را واریز کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار