معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مطرح کرد؛

۸۵ درصد محتوای آموزشی تا کنون تدریس شده است

حمیدی گفت: پس از تعطیلی مدارس به کمک صدا و سیما کلاس‌های آموزشی شروع شد و تاکنون ۸۵ درصد محتوای درسی تدریس شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، مهرزاد حمیدی، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در برنامه تلویزیونی در انتهای الوند درباره تمهیدات در نظر گرفته شده این معاونت برای دانش آموزان طی روز‌های تعطیلی مدارس اظهار کرد: برای مقابله با شیوع کرونا مدارس از سوم اسفند تعطیل شدند که البته ۷۰ درصد محتوای آموزشی در مدارس تدریس شده بود.

او ادامه داد: بلافاصله بعد از تعطیلی مدارس کلاس‌های آموزشی با همکاری صدا و سیما برگزار شد و جهادی آموزشی در این مرحله شکل گرفت.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه برخی معلمان هم برای آموزش مجازی از امکانات شخصی و ظرفیت فضای مجازی استفاده کردند، بیان کرد: در شرایط فعلی حدود ۸۰ تا ۸۵ درصد محتوای آموزشی از طریق تدریس مجازی ارائه شده است.


بیشتر بخوانید: چگونگی توسعه محتواهای آموزش مجازی در برنامه درسی


حمیدی به کمبود تحرک دانش‌آموزان در ایام تعطیلی مدارس اشاره و تاکید کرد: با فعالیت‌های حرکتی باید تحرک لازم را در دانش آموزان ایجاد کرد، همچنین ۳۳ هزار دبیر تربیت بدنی در آموزش و پرورش که ۷۰۰ نفر آن‌ها مدرک دکترا، ۱۲ هزار نفر فوق لیسانس و بقیه مدرک لیسانس تربیت بدنی دارند برای طراحی فعالیت‌های حرکتی دانش آموزان بسیج شده اند و طرح‌های آن‌ها برای شبکه دو سیما ارسال می‌شود تا موارد مناسب را از تلویزیون نمایش دهند.

او اظهار کرد: افراد می‌توانند در خانه هم تحرک لازم را حین فعالیت‌های مختلف مورد توجه قرار دهند؛ چراکه فقر حرکتی موجب تحلیل عضلات می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۰۷ خرداد ۱۳۹۹
سلام. ما هنرستانی هادر کلاسهای غیرحضوری شبکه شاد شرکت کردیم و چند برابر هزینه اینترنت معمول، هزینه کردیم و کار عملی فرستادیم و نمره قبولی هم گرفتیم.ولی مدیر هنرستان پروین اعتصامی منطقه17شهرتهران می گوید باید در مدرسه دوباره همان کارها راامتحان حضوری بدهیم.آخر چرا؟شما را به خدا کمک کنید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
بسیار عالی
Iran (Islamic Republic of)
محدثه
۱۳:۵۳ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
کجا ۸۵ درصد درس درس دادیم مرده شور برده ها؟؟
الان اون مثلا اون معلمایی که اوردین تو تلویزیون کجای کار رو گرفتن؟؟؟ یه ۲۰ دیقه میان مثل چی تند تند صحبت میکنن اصلا نمیفهمی چی میگن!
مدرسه ی ماهم اموزش انلاین نداره!!
واسه اینکه این مشکل رو از سر خودشون باز کنن میخوان مارو بدبخت کنن
Iran (Islamic Republic of)
مسیح
۲۰:۴۱ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
لعنت بهتون هزار تا سوال داریم هیچ کس جواب نمیده معلم شیمی ما که نیست کلا فارسی کار نمیکنه زبان اسمش نمیاد فیزیک از وسط فصل درس داده ما عقب بودیم مثل چی سوال داریم ۸۵ درصد تدریس دادید؟