هزارو ۲۵۰ نفر از طرح آستان مهربانی در استان زنجان بهره مند شدند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: هزارو ۲۵۰ بسته سبد کالا و حمایت مالی بصورت کارت هدیه در قالب اجرای طرح آستان مهربانی بین نیازمندان استان زنجان توزیع‌شده است.

هزارو ۲۵۰ نفر از طرح آستان مهربانی در استان زنجان بهرمند شدندحجت‌الاسلام مختار کرمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان  درگفتگو با گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،با اشاره به رویکرد‌ها و اولویت‌های اوقاف و امور خیریه گفت: رفع معضلات فردی و اجتماعی از مهم‌ترین اهداف واقفین است که مجموعه اوقاف و امور خیریه در عملیاتی کردن آن‌ها از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

او افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم تلاش تمامی نهادها، ارگان‌ها و سازمان‌ها در جلوگیری از شیوع این ویروس در سطح استان، کارکنان ادارات اوقاف در تمامی شهرستان‌های استان، هیئت‌امنا و اعضای مراکز افق بقاع متبرکه استان به توزیع یک هزار و ۲۵۰ بسته حمایتی بین نیازمندان استان پرداخته‌اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان اضافه کرد: طرح آستان مهربانی از طرح‌هایی است که امسال جایگزین دیگر طرح‌های اوقاف در یاری خانوار آسیب‌پذیر اجرا شده است.

او گفت:طرح آستان مهربانی با هدف اجرای نیت واقفان در کمک به مستمندان، فقرا، ایتام و زنان سرپرست خانوار به اجرا درمی‌آید

کرمی افزود:وقف در حمایت از کیان خانواده که سنگ بنای جامعه است و حفظ انسجام و یکپارچگی آن از طریق حمایت‌های مالی و تدارکاتی نقش مهمی ایفا می‌کند.

حجت الاسلام کرمی با بیان اینکه اوقاف همیشه با مردم بوده، گفت: نعمات وقف همیشه به سمت مردم رفته و سرمایه آن نیز توسط مردم تامین شده است و جدا کردن آن از مردم یک نقطه ضعف محسوب می‌شود که باید از این امر پرهیز شود.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.