نمکی در صحن علنی مجلس:

امروز روز ریشه‌یابی منشأ نیست، روز مقابله با بیماری است/ تا پایان اردیبهشت کرونا را مهار می‌کنیم

وزیر بهداشت تأکید کرد: امروز زمان ریشه‌یابی منشأ نیست، بلکه روز مقابله تمام عیار با این بیماری است.

امروز روز منشأیابی نیست روز مقابله با بیماری استبه گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز (سه‌شنبه ۱۹ فرودین) در جلسه علنی گفت: بنده پس از نماز صبح تا ساعت ۲ بامداد در جلسات متعددی شرکت می‌کنم، امروز نیز در جلسه اپیدمیولوژیک حضور داشتم و به همین دلیل با تأخیر در جلسه علنی حضور یافتم.

او در تشریح اقدامات وزارت بهداشت برای مقابله با بیماری کرونا، افزود: اولین گزارشات از اپیدمی بیماری کرونا از شهر ووهان چین دریافت شد، بلافاصله وزارت بهداشت تشکیل جلسه داد و برنامه‌هایی برای مقابله با ورود بیماری کرونا تدوین شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهارداشت: اولین مورد کرونا ویروس در سال ۲۰۰۳ تحت نام ویروس سارس، کشور چین را درگیر کرد، در سال ۲۰۱۲ ویروس کرونای جدیدی در خاورمیانه مشاهده شد، اما ویروس کرونا که امروز شایع شده است، رفتار متفاوتی از ویروس‌های قبلی دارد و اولین شیوع گسترده این بیماری در شهر ووهان چین بود.

نمکی افزود: از اوایل بهمن دانشگاه‌های علوم پزشکی برای تولید کیت تشخیص بیماری کرونا آماده شدند، در روز‌های اول با همکاری انستیتو پاستور کیت‌های تشخیص کرونا طراحی شدند.

او گفت: در پاییز سال ۹۸ اپیدمی آنفلوانزا را داشتیم، بعد از آن در زمستان ۸ مورد آنفلوانزای نوع B گزارش شد. در ادامه دو مورد ابتلای متفاوت به آنفلوانزا از شهر قم گزارش شد که شک ما را برانگیخت. صبح روز ۳۰ بهمن در جلسه هیئت دولت اعلام کردم که شب گذشته دو مورد مشکوک به کرونا در شهر قم داشته‌ایم. تا ظهر روز ۳۰ بهمن مشخص شد که این دو مورد قطعاً کرونا بوده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مورد منشأ بیماری کرونا گفت: آمادگی دارم در جلسه غیرعلنی در این مورد صحبت کنم. ۲۳ تیم اپیدمیولوژیست وزارت بهداشت مشغول بررسی شیوع این بیماری هستند، آنچه در قم و گیلان اتفاق افتاد دو مقوله جداگانه هستند که آمادگی دارم در جلسه غیرعلنی این موضوع را توضیح دهم.

نمکی تصریح کرد: امروز زمان ریشه یابی منشأ نیست، بلکه زمان مبارزه تمام عیار با این بیماری است، زیرا تمام سرزمین ما درگیر این بیماری شده است.

او با بیان اینکه با همدلی و مشارکت همگانی باید کرونا را مهار و ریشه‌کن کنیم، گفت: ما بلافاصله در بهمن ماه ۳۶ مبدأ ورودی کشور را کنترل و همه موارد را چک کردیم و همان زمان خروج ماسک از کشور ممنوع شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تأکید کرد: یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران این است که حتی یک بیمار در اوجِ پیکِ بیماری پشت بیمارستان‌ها سرگردان نماند، اما بسیاری از کشور‌های اروپایی و آمریکا در مقابله با کرونا زانو زدند.

نمکی با اشاره به اینکه ما در طرح تحول سلامت تعداد تخت‌های بیمارستانی را افزایش دادیم، گفت: البته یکی از عوامل اصلی موفقیت ما تاکنون حمایت‌های مقام معظم رهبری از برنامه ملی مقابله با کرونا بوده که ایشان حمایت‌هایشان بی‌نظیر بوده است.

وی ادامه داد: همچنین دولت و دستگاه‌هایی، چون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش، نیروی انتظامی، بسیج و سازمان‌های مردم‌نهاد کمک‌های بسیار زیادی کردند تا ما به یک نقطه مطلوب رسیدیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه ما در حال حاضر در مرحله مدیریت بیماری کرونا هستیم، تصریح کرد: ما هنوز به مرحله مهار و کنترل کرونا نرسیده‌ایم و بر این اساس نباید دچار توهم و گرفتاری محاسباتی شویم.

نمکی بیان کرد: علی‌رغم اوج تحریم‌ها، ما در زمینه مدیریت کرونا اقدامات قابل قبولی انجام داده‌ایم و کسی باور نمی‌کرد که ما در شرایط سخت تحریم و با وجود اینکه لوازم بهداشتی، چون ماسک را در فرودگاه فلان‌جا مصادره می‌کردند و اجازه نمی‌دادند به ایران بیاید، ما توانستیم مقابله عزتمندانه‌ای با کرونا داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین عوامل توفیق ما در مبارزه با کرونا، وفاق و همدلی ملی با پشتوانه مقام معظم رهبری بوده است، اظهار داشت: ما در این مدت مدارس، دانشگاه‌ها، نماز جمعه، حرم‌های مقدس امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س)، اعتکاف و سفر‌های راهیان‌نور را تعطیل کردیم و همه از این تصمیم تبعیت کردند که حاصل این همدلی منجر به مدیریت بیماری کرونا شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه یکی دیگر از عوامل توفیق ما غربالگری عمومی است، ادامه داد: این اقدام منجر به کاهش تعداد آمار بیماران کرونا شد چرا که از این طریق بیماران مبتلا به کرونا سریعاً شناسایی شدند.

نمکی تصریح کرد: ممکن است برخی این سوال را از ما داشته باشند که چرا آمار کرونا رو به افزایش است؟ باید پاسخ دهیم که ما از طریق غربالگری، بیماران را در مراحل پایین‌تر بیماری، شناسایی و از مابقی جدا کردیم و به دلیل افزایش رسیدگی‌ها، شاهد کاهش میزان مرگ و میر مبتلایان به بیماری کرونا هستیم.

او با بیان اینکه در روز‌های آینده قطعاً شاهد اتفاقات خوشایندتری در مقابله با کرونا خواهیم بود، گفت: خوشبختانه بین ۳۰ تا ۵۰ درصد تخت‌های بیمارستانی ما در همه استان‌ها خالی است و امروز ما در دنیا از نظر تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در رتبه ۷ و از نظر تعداد مرگ و میر در رتبه ۶ قرار داریم که هر روز به سمت مطلوب‌تر شدن در حرکت هستیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه ما طرح فاصله‌گذاری اجتماعی را در گام اول دنبال کردیم و در گام دوم طرح فاصله‌گذاری هوشمند در دستور کار است، گفت: ما باید فاصله‌گذاری‌ها را استمرار دهیم تا مبادا افراد مبتلا به بیماری کرونا در کنار دیگر افراد قرار گیرند.

او بیان کرد: نکته قابل توجه دیگر آن است که ما با جنگ اقتصادی روبه‌رو هستیم و بر این اساس نمی‌توانیم تولید و صنعت را تعطیل کنیم و به همین دلیل فاصله‌گذاری هوشمند را تدوین و به همه دستگاه‌ها ابلاغ کردیم تا هم کرونا مدیریت شود و هم از لحاظ اقتصادی دچار فروپاشی نشویم.

نمکی تأکید کرد: هیچ پدیده‌ای برای اقتصاد کشور، سهمگین‌تر از طولانی‌تر شدن مدت کرونا نیست و ما باید کاری کنیم که در حداقل زمان، بیماری کرونا مهار شود و امیدواریم تا پایان اردیبهشت ماه به مهار ویروس کرونا برسیم.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۷
در انتظار بررسی: ۳
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
ریشه که چینی های مقیم قم بودند اما اکثر مردم دنیا فکر نمی کردند موضوع
این قدر جدی باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
کی گفته که چینی های مقیم قم بودند وقتی اطلاع نداری اظهار نظر نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۵ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
یادمان نرفته قولتان را هنوز... ا آنچنان رونق اقتصادی ایجاد می کنیم آنچنان و اونچنان برایتان رونق بهداشتی ایجاد خواهیم کرد!! هی شعار دادند و دادند و ما بدبخت تر شدیم و حالا شعار در چند روز آینده جهان را شگفت زده خواهیم کرد !! فکر کنم به جهان خواهند گفت بالاخره پیروز شدید دیگر کمتر توطئه کنید ما جمعیت ایران را مهار کردیم و برجام را به طور کامل اجرا کردیم ما به تعهداتمان مبنی بر اجرای پروتکل ها و سیاست های کامل غرب پایبند بودیم و هستیم و خواهیم بود
و ما خواهیم ایستاد ما ملت مظلوم و مستضعفین جهان تا آخرین قطره خون !! اینجا و آنجا جز آنکه جان بسپاریم چاره نیست؟؟؟؟؟؟؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
این آقای نمکی خیلی بانمک حرف میزنه مثل فامیلی اش خواب دیدی خیر باشه بااین وضعیت مطمئن باش حداقل تا شهریور درگیر شدید این بیماری هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
منظورت اردیبهشت ۹۹هست یا اردیبهشت سال۱۴۰۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
قشگ گفتی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۲:۳۸ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
با عرض سلام خدمت گردانندگان سایت که در این روزهای سخت صدای مردم را به گوش مسئولان می رسانند. دردی که امروز مردم سراسر جهان می کشند ما هم می کشیم؛ و زحمتی را که مسئولان سراسر جهان می کشند؛ شما هم. دست مریزاد و خسته نباشید. فقط نکته ای در فرمایشات جناب دکتر نمکی وجود دارد که از جنس اعزام سیصد و پنجاه هزار اکیپ است. گرچه ایشان تکذیب کردند؛ ولی بنده و میلیونها ایرانی دیگر این ویدیو را در همین سایت و سایتهای دیگر دیدیم. و حقیقت امر را می دانیم. در بهترین حالت این است که ایشان خسته هستند و قدرت کنترل اوضاع را در شرایط بحران فعلی از دست داده اند. از جمله اینکه می فرمایند آزمایشات زیادی انجام خواهیم داد تا خوشه های بدون علامت بیماری را پیدا کنیم. یعنی یکبار دیگر مردمی را که در این شرایط جانفرسا با هزار خون جگر با چنگ و دندان خود را مصون نگاه داشته اند؛ در خطر آلودگی قرار دهید؟ فکر می کنید کسی میگذارد خانواده اش را آلوده کنید؟ اگر آلودگی هم در بدن باشد که تا چهارده روز یا بروز می کند یا از بین میرود. یا خدای ناکرده میخواهید مانند آقای ترامپ از تهدید کرونا فرصتی برای معدوم کردن بازنشستگان و افراد مسن جامعه بسازید؛ تا زودتر بار مالی آنان را از دوش جامعه و شرکتهای بیمه بردارید؟ به عنوان عضوی از جامعۀ در معرض خطر، از جناب روحانی و دیگر مسئولان بلندپایۀ نظام خواستار رسیدگی هرچه سریعتر به اعمال و بررسی نیات ایشان هستم. و من الله التوفیق.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
تو ایران هیچ وقت هیچ چیز ریشه یابی نمیشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
ریشه یابی و قطع ریشه ها غیر ممکن است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
آقای نمکی با تمام احترامی که برای تلاشهاتون در زمینه مهار کرونا قائلم ولی هر چیز به جای خویش نیکوست . باید کسانی که با سلامتی مردم بازی کردند و شاید هم خیانت کردند پیدا و محاکمه شوند میخواد رئیس جمهور باشه یا هر شخص دیگه . هر کس توی حوزه خودش باید کار کنه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
جناب وزیر تشکراززحمات شما و کادر درمانی از پرسنل خدمات تا متخصصین من هم چون کارمند بانک هستم هرروز اداره میرویم ولی متاسفانه مشتریان خصوصا در شهرستان ما خیلی رعایت نمیکنند وبرای هرکار غیرضروری به شعبات مراجعه میکنند و فاصله را رعایت نمیکنندبرای ایزوله کردن محیط و نحوه مراجعه باید دستورالعمل قاطع باشد که متاسفانه ازطرف مدیران مشخص نشده به نظر اینجانب فقط خدمات خیلی ضروری مانندصدورکارت مجدد دربانکها انجام شودوخدماتی مانند افتتاح حساب جدید غیرضروری سپردهای بلندمدت که موجب توقف زیادمیشودبه بعد موکول شود ضمناکارمندان مسن تر رادر اولویت دور کاری ویا مرخصی قرار دهند..
Iran (Islamic Republic of)
من
۱۸:۰۶ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
من.میدونم.ما.میمیریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
مردیم خبر نداری
Iran (Islamic Republic of)
من
۱۸:۰۶ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
من.میدونم.ما.میمیریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
آقای نمکی زورت رو بزن ولی تا پایان اردیبهشت جمعش نمی کنی خیالت راحت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
با گلچین کردن نظرات که نمیشه توقع داشت مخاطب جذب بشه
این چیه که نمایش دادی
ما که چیزی نمی گیم که نمایش نمی دهی
میخوای کلا منو نظرات را محو کن بره
Iran (Islamic Republic of)
تانیش
۱۷:۲۹ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
ریشه یابی اتفاقات باعث می شود جلوی تکرار ندانم کاری ها و چه بسا خیانت های جریانات وابسته گرفته شود. بگذارید مردم حقیقت موضوع را بدانند وگرنه حقایق فضای مجازی فضا را متشنج تر خواهد کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
الان وقت توضیح خواستن از دکتر نمکی نیست. ایشون تمام تلاششون را پس از شیوع بیماری کردند.
اگر کسی باید پاسخگو باشد دولت است که بعد از این همه تحمل مردم باز با بی تدبیری و عدم توجه به موقع به نیاز معیشتی مردم و درنظرگرفتن شرایط بحرانی کشور طرح فاصله گذاری را بدرستی ادامه نداد. اگر شیوع کرونا مجددا افزایش یابد قطعا شخص بی کفایت رییس جمهور باید پاسخگو باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
این حرف نمکی در باره نادیده گرفتن منشا شیوع کرونا که به وسیله وزرات بهداشت ساخته و پرداخته شد و در رسانه ها تو بوق و کرناکردند، ما را به یاد کلام گهر بار رئیس این آقا در اوایل مبارزه با فساد اقتصادی انداخت که گفت با بگیر و ببند نمی شود با فساد اقتصادی مبارزه کرد!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
دوستم تعریف میکرد‌خدمت سربازیش تو پادگان اطراف تهران افتاده بود، اونجا غذا بهشون کوک میدادن که خراب شده بود ترش شده بود آب گندیده ازش در میومد، وقتی هم تیکه میکردی مثله مف کش میومد، آب خوردن و مصرفی شونم یکی بود و داخل یک تانکر روباز بود که جلبک زده بود و داخلش پر از حشره شده بود، این پسر از این غذا نمیخورد و هر روز بیسکوییت با نوشابه میخرید میخورد( قابل توجه اونایی که میگن سرباز خرجی نداره و ۲۰۰ تومن بسشه) تا دیگه کبدش مشکل پیدا کرد، پدرش کارمند یک کارخونه متعلق به وزارت دفاع بود و تونست همون اوایل آشنا پیدا کنه و با خواهش و تمنا برای پسرش که در حین خدمت بود در کارخانه ای که کار میکرد پیشه خودش امریه بگیره که این برای افراد عادی امری محاله، آیا افرادی که پدرانشان این قدرت را ندارند که فرزندانشان را نجات دهند باید این درد را تحمل کنند؟ پس چکار کنند،صدایشان که به کسی نمیرسد ، مگه من که این همه تو yjc نوشتم و گفتم کسی پاسخی داد، مگه نتیجه ای داد!!!
حقوق قانونی سربازان را پرداخت کنید و مدت سربازی را از دو سال به شدت کاهش دهید، ضعیف جزونی نکنید
United Arab Emirates
ناشناس
۱۸:۴۶ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
همون دوست عزیزت یا خیلی خونه پدرش خیلی بهش رسیده بودن که غذاهای سربازی رو اینجوری تعریف کرده،، یا بهانه ای داشته بیاد بیرون از پادگان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
انقد چرت و پرت نگو،تو یکی حتما باید بری سربازی تا آدم بشی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
کاری نداره میشه دید حرف شما صحت داره یا؟
Germany
علیخانی
۱۶:۲۱ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
رئیس سازمان صداوسیما:
وزیر بهداشت در جلسه شورایعالی امنیت ملی گفت که اگر همه چیز خوب جلو برود، ۲۰ فروردین ماه به اوج کرونا خواهیم رسید و بعد از آن نیز حدود دو ماه درگیر خواهیم بود.
Germany
محمود ابوفاظلی
۱۶:۱۹ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
حسن روحانی، ۶اسفند: «از شنبه همه چیز به حالت عادی برمی‌گردد. کرونا کنترل خواهد شد»
حمید سوری، عضو ستاد مبارزه با کرونا، ۱۵ اسفند:« با مداخله حداکثری ویروس کرونا تا عید ریشه‌کن می‌شود»
‏عبدالعلی علی‌عسگری، رییس سازمان صدا و سیما، ۲۰ اسفند: «وزیر بهداشت در جلسه شورای امنیت ملی توضیح داد که اگر همه چیز خوب جلو برود تا ۲۰ فروردین به قله شیوع ‎کرونا در ایران می‌رسیم و بعد شروع می‌کند به افت کردن و تا دو ماه بعد هنوز درگیریم»
بعدی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۹ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
عادی یعنی روزی فوتی 150 بالا ی 3000 بیمار بدحال ورودی سه هزار به این تعداد اضافه شدن خدا رو شکر که ملتی داریم که همه پای کارهستند وگرنه همت وکمک همدلی خیلی ها نبود خدا داند کمتر از ایتالیا نبودیم
Germany
تیموری
۱۶:۱۵ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
حرف‌های دوماهه وزیر بهداشت را یادتان هست؛ به‌زودی گزارش شکست کرونا را می‌دهیم، جهان را شگفت‌زده می‌کنیم، ۳۰۰هزار تیم می‌فرستیم دم خانه‌ها، ۸۳میلیون نفر را غربالگری می‌کنیم، دستاوردمان در جهان اول می‌شود و ... خسارت ویروس بلوف و اغراق بیش از کروناست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
خواهشا یه فکری برای استان اصفهان بکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
معلومه که کرونا همون کرونایی نبوده که مسولیین وزارت بهداشت فکر میکردن یا اینکه کرونا تغییر شکل پیدا کرده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
آقا وزیر بهداشت به خودت زحمت بده ی سری به داروخانه ها شهرستان فردیس البرز به صورت سر زده بازدید داشته باشید. نه ماسک و نه مواد ضدعفونی کننده هست. پس این همه تولیدات کجا میره.چرا موارد پزشکی داخل سوپر مارکت فروش میره.....مثال داروخانه خالقی فردیس نوشته برابر دستور وزارت بهداشت فروش ماسک ممنوع است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
در فردیس در داروخانه ها فقط مواد ضد عفونی است ولی یدونه ماسک نیست اقای فرماندار یکاری بکن
Switzerland
سید فروزان
۱۴:۵۴ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
آقای وزیر ، سخنگویتان را عوض کتید که ایشان صحبتهای ترامپ را در مورد منشا ویرپس تکرار کرده ، شما هم کارتان عالی بوده اما جوسازی نکنید ،اینکه در جلسه غیر علنی چیزی بگویید ،در حقیقت دارید سخنان سخنگویتان را تایید میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
اقای نمکی ابن حرف را به سخنگوی خودتان بگویید که در این زمان حساس سیاسی وجناحی عمل میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
پس لطفا داروی فاویپیراویر رو از مردم دریغ نکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
نه به حذف کنکور
خواستار تعویق کنکور تا مرداد هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۹ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
یکی نالد زدرده بی نوایی یکی گوید خانم زردک می خواهی ؟مردم کرونا وضعیت وخیم مملکت دنیادران صحبت می کنن شما از کنکور صحبت می کنید بزار ببینم اصلا می مونیم تا اون موقع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
چرا در صحن غیر علنی!!!!!!!!!!
این حق همه مردم هست که بدونن چطور این بیماری وارد کشور شد ؟!اگر آنقدر مطمئن هستید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
مردم فهیم ایران باید خودشان مراعات کنند وازخانه کمتر بیرون بیایند هر چند سخت است ولی بهتر از این است که عزیزانشان را از دست بدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
مردم فهیم ایران باید خودشان مراعات کنند وازخانه کمتر بیرون بیایند هر چند سخت است ولی بهتر از این است که عزیزانشان را از دست بدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
سلام و خسته نباشید میگم به وزیر بهداشت وتیم قوی وهمکاران از صفر تا صد که شبانه روز تلاش میکنید خدا قوت
Netherlands
ناشناس
۱۴:۲۰ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
کاش یه سر به خیابونا، مترو و بی آر تی میزد بعد تاریخ معلوم میکرد! با این وضع، تا شهریورم کرونا مهار نمیشه.
وقتی آقای روحانی میگه "سلامت مردم در اولویت است اما..."
همین "اما" نشون میده چه خبره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
امیدواریم
Iran (Islamic Republic of)
یه بنده خدا
۱۳:۴۲ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
واسه چی تو جلسه غیر علنی ؟ جون مردم تو خطره و میخوان باعثش رو بشناسن ! الان چرا نمیگین از قم به تمام ایران رفت و شما قم رو قرنطینه نکردین !!!!!! ؟ چطوری تمام 36 ورودی مرزی به ایران بسته شد ولی ماهان با تمام قدرت به چین رفت و آمد میکرد و میکنه !!!!! ؟ ما چیزایی که میبینیم رو باور میکنیم !!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
تا اردیبهشت به صورت متوسط روزی 100 نفر کشته می‌شود
تا پایان اردیبهشت 42 روز
طبق محاسبات من و آمار رسمی وزارت بهداشت می‌شود 4200 نفر کشته :(
اونم حداقل :(
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
تعطیل کنید. اذیت تا کی؟
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۳:۲۴ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
تردد دوباره زیاد شده باید یک ماه دیگه تردد کم میکردید تا اخر اردیبهشت به نتیجه برسیم در خانه بمانید تردد نکنید مسافرت نروید مردم فقط همکاری همه‌ را میخواد کادر پزشکی هم واقعا خسته شدند خودمون مراعات کنیم هر کسی جان خودش و خانوادش براش مهمه دز خانه بماند الان اقتصاد مهم نیست سلامت و جان انسانها مهتر هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
چقدر خیال پردازید، مادر من بخاطر پر بودن آی سی یو بیمارستان شهدای تجریش فوت شد. بعد راحت ادعا عدم کمبود می کنید؟ در ضمن شما مهارش نمیکنی اپیدمی جمعی میشه خودش فروکش می‌کنه.
Iran (Islamic Republic of)
سمیه
۱۳:۱۷ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
از تمامی زحمت کشان در عرصه سلامت مردم متشکرم....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
وایسا با این اوضاع رفت و آمد تا آخر اردیبهشت به مهار کرونا برسی.
United States of America
ناشناس
۱۳:۰۰ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
جناب وزیران فکرمی‌کنم اکثرملت ایران ازشماراضیندممنون از زحمات حضرتعالی
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۲:۵۸ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
انشاا.. ، از خدا میخواهیم کمکتان کند ، اندکی صبر ، ظفر نزدیک است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
انشالا با همت مسولین و مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
آخه چطور میخایین تا اردیبهشت کرونا رو مهارش کنید به بهای جون مردم آقای نمکی چرا برای یکبارم شوده با ملت ایران رو راست نیستین بگین کنترل این بیماری از دستتون خارج شوده چون اقتصاد کشور براتون مهمتره وگرنه اینطور راحت باجون مردمتون بازی نمیکردین شماایکه نمیتونید ملتتون رو ساپورت مالی کنید بهشون غذا و دارو بدین بعدش سه هفته قرنطینه خونگی کنید با تدابیر محکم باکسانیکه نقصش کنن برخورد کنید انجام بدید بهتر نیستش الانم که دارین یه پولی میدین به قول خودتون وام بعدش تا قرون آخر ازمون میگیریدش پس این نشودش کمک این شودش سود بانکی برای یکبارم شودش راستشو بگید مردم گرفتارن دستکش لاتکس ۱۵روز پیش بودش بسته ۱۰۰تایی ۴۰هزارتومن‌ الان که اصلا پیدا نیستش اگه ام باشه پرسیدم داروخونه ۲۴۰هزار تومن هیچ نذارتیم نیستش ۲۰۰هزارتومن بیشتر بخدا مردم گرفتارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
اردیبهشت خیلی دیر است......
مردم حاضرند هر همکاری بکنن حتی گرسنگی بکشن
ولی از مرگ ومیر عزیزان جلو گیری شود
ممنون از زحمات وزیر محترم بهداشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
بجای گرسنگی بیان برای ظهور دعا کنیم تا از همه بلاها ایمن بشیم وطعم زندگی واقعی در روی زمین رو با حضور ومدیریت امام زمان عج همه بچشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
شما دعا کن اردیبهشت که میگن مهارش کنن دیرتر نشه بعد بگو دیره
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۴:۴۱ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
ازماست که برماست از وزیر بهداشت چرا تشکر میکنی؟وزیر فقط وزیر قبلی بود برای بهداشت
United States of America
ناشناس
۱۴:۵۶ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
ا حسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
شکمت سیر داداش چی گرسنگی مگه چقدر حقوق داریم هم کرایه خونه بدیم هم پول آب وبرق هم خانوادمونو ازگرسن.ی بکشیم دلت خوشه عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۲ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
چکار کرده که تشکر می کنی وزیرشده واسه همچین وقت هایی بدم مگه چکار کرده همه چی سره جای خوش باقیه یه ماسک تو داروخانه ها پیدا نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
ببینیم و تعریف کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
ماهم امیدواریم به یاری خدا هرچه زودتر این ویروس رابا ماندن درخانه شکست خواهیم داد
Iran (Islamic Republic of)
دکتر بهمنی
۱۲:۱۰ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
انشاالله که هر چه زود تر تموم بشه
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۱۲:۰۹ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
ببینیم و تعریف کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
آقای وزیر تلاشتان ستودنی است ولی این مدیران رانتی متخصص !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
وزیری که بابت نبود بالش رو سر پرسنل زحمت کش بیمارستان فریاد میکشه!!!! حالا روزی اومده که همه ما بابت کم کاری ایشون وتیمش باید سرش فریاد بکشیم که دست روی دست بسیار است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
فروردین هم نه اردیبهشت، اینطور آمار مبتلایان وفوتی ها درحال افزایش، فکرکنم اردیبهشت هم هیچی وقتی خیلی ها رعایت نمی کنند
آخرین اخبار