رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام مطرح کرد؛

تولید یک میلیون ماسک در ایلام

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام از تولید یک میلیون و ۷۳ هزار ماسک در استان خبر داد و گفت: اکنون میزان ماسک تولید شده مازاد نیاز مصرف استان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛یارالله نصیری رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: با شیوع کرونا واحد‌های تولیدی استان بلافاصله پای کار آمدند و در آن شرایط بحرانی ابتدایی کرونا روزانه به تولید ماسک اقدام کردند.

او تاکید کرد: اشباع شدن یک استان کوچک از نظر تولید ماسک و افزایش تولید مازاد بر نیاز آن در این شرایط درس خوبی به سردمداران آمریکایی که ادعای ابرقدرت بودن جهان دارد، می‌دهد و به آن‌ها یادآور می‌شود که نتوانستند شرایط بحران را مهار کنند.

نصیری اضافه کرد: رییس جمهوری آمریکا در شرایط شیوع بیماری کرونا در این کشور و کمبود امکانات بهداشتی از مردم می‌خواهد بجای ماسک از روسری استفاده کنند، در حالی که ما با وجود همه تحریم‌ها اکنون بیش از میزان استان ماسک داریم.

او در خصوص ماسک‌های مازاد افزود: درصدد هستیم ماسک‌های مازاد را از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ عرضه کنیم تا شهروندان در بسته‌های پنج عددی بهداشتی آن‌ها را خریداری کنند.

منبع : ایرنا

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.