ضدعفونی معابر شهر همدان با استفاده از ۲ میلیون لیتر محلول ضدعفونی

معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت : در یک ماه نیم گذشته معابر شهر همدن با استفاده از ۲ میلیون لیترمحلول ضدعفونی ، پاکسازی شده است.

ضدعفونی معابر شهر همدان با استفاده از ۲ میلیون لیتر محلول ضدعفونیعلی ضمیر معاون خدمات شهری شهرداری همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،با اشاره به اقدامات شهرداری همدان در ضدعفونی معابر و خیابان‌های شهر بیان کرد:  از ۸ اسفند ماه تا به امروز بیش از ۲ میلیون لیتر مواد ضدعفونی برای مقابله با ویروس کرونا  درخیابان های  شهر پاشیده  شده است.

او با بیان اینکه تا کنون صد در صد معابر و تمامی شهر ضد عفونی شده است، بیان کرد:  سه روز  قبل از  انجام  ضدعفونی وسم پاشی محله ها    و معابر ، از طریق رسانه ها، فضای مجازی و تارنمای hamedan.ir به مردم اطلاع رسانی می شود.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان با بیان اینکه محل‌های سم پاشی شده نیز به اطلاع رسانی می‌شود، گفت:  ۵ گروه به طور مستمرعملیات سم پاشی وضدعفونی معابر را  بر عهده دارند .

علی ضمیر در ادامه بیان کرد: در این کار از ظرفیت ستاد مردمی مقابل با کرونا و نیرو‌های بسیج نیز استفاده می‌شود.

او با بیان اینکه تمامی امکانات و ظرفیت شهرداری برای ضد عفونی به کار گرفته خواهد شد، افزود: معابر و خیابان‌های  شهر در سه نوبت صبح، ظهر و شب به طور مستمر ضد عفونی می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: ضد عفونی معابر شهری تا رفع قطعی بحران و اعلام ستاد ملی کرونا ادامه خواهد داشت.

علی ضمیر تاکید کرد: تاکید و تمرکز اصلی ضدعفونی در سطح شهر مبلمان و تاسیسات شهری  برای رفع آلودگی‌ها احتمالی و جهت حفظ سلامت شهروندان است.

او با بیان اینکه برخی نقاط  تا ده‌ها بار سم پاشی و ضد عفونی شده است، بیان کرد: مردم و همشهریان عزیز می‌توانند با تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری مکان‌ها و محله‌های مورد نظر برای ضدعفونی را اعلام کنند تا نسبت به گند زدایی  و ضدعفونی اقدام شود.

انتهای پیام/د.ا

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.