رئیس شورای شهر تهران مطرح کرد؛

نگرانی از نافرمانی مدنی مانع از اقتدار و اختیار عمل در حوزه مقابله با کرونا

هاشمی گفت: نافرمانی مدنی موجب شد شکل برخورد برای مقابله با کرونا به صورت اختیاری نباشد..

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در سخنان پیش از دستور دویست و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز سه شنبه نوزدهم‌فروردین ماه برگزار شد، گفت: در آستانه ولادت حضرت ولیعصر هستیم که امیدواریم با ظهور حضرت گشایشی در کار‌ها ایجاد شود.

رئیس شورای شهر تهران افزود: این روزها و ترافیک شهر تهران زیاد است و این ترافیک و ازدحام جمعیت نگرانی‌های بسیاری را ایجاد کرده است که این جمعیت با بازگشت شکل حضور کارمندان به روال عادی بیشتر می‌شود.

هاشمی ادامه داد: جمعیت کلانشهر تهران با ده میلیون نفر با دیگر شهر‌ها متفاوت است و اگر میخواهیم مشکل بحران کرونا حل شود باید برنامه‌ای جدی داشته باشیم و نباید مشکلات را به گردن مردم انداخت و مدیران باید با سیاست‌های درست بحران ویروس کرونا را حل کنند.

او بیان کرد: گاهی در برخی از موارد به دلیل نافرمانی مدنی با اختیار عمل نمی‌شود و این پیش بینی می‌شود که اگر نتوانیم با اقتدار عمل کنیم و با وضعیت قرمز امروز تهران شرایط بسیار سخت‌تر می‌شود.

رئیس شورای شهر تهران افزود: یکی دیگر از موارد حمایت دولت از مدیریت شهری است و ما در این زمینه نامه‌ای هم‌ به رئیس جمهور نوشتیم و از هئیت دولت انتظار داریم نسبت به تخصیص منابع جایگزین برای حل مشکلات فکری کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار