در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تحویل ۱۵ هزار واحد مسکن مهر تا پایان خرداد

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: ۱۵ هزار واحد مسکن مهر تا پایان ماه آینده به بهره برداری می‌رسند.

مهدی هدایت مدیر عامل شرکت عمران شهر پردیس در گفت‌وگو با خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  با بیان اینکه از ۲ فروردین امسال با رعایت تمامی اصول بهداشتی و ایمنی فعالیت کارگاه‌های ساختمانی در پروژه‌های مسکن مهر را آغاز کرده‌ایم گفت: تمامی آزمایشات و شرایط با سازمان نظام مهندسی ساختمان و همچنین با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا انجام شده و هم اکنون عوامل این پروژه‌ها در حال فعالیت هستند.

او افزود: طبق دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا کارگران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال فعالیت هستند.


بیشتر بخوانید: درخواست تسهیلات مسکن الکترونیکی شد 


مدیرعامل شرکت عمران پردیس توضیح داد: تمامی کارشناسان و مدیران بخش‌ها و اعضای هئیت مدیره واحدهای مسکن مهر به صورت تمام وقت پای کار هستند و هیچ کندی در روند ساخت این واحدها به وجود نیامده است.

هدایت با بیان اینکه ۱۵ هزار واحد مسکن مهر تا پایان خرداد ماه به بهره‌برداری می‌رسند، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تمامی واحدها مطابق با زمان تعیین شده، افتتاح می شود.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس تاکید کرد: ممکن است با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا در کشور روند ساخت و ساز این واحدها کمی کند شده باشد اما در تلاش هستیم تا در موعد مورد نظر این واحدها را تحویل دهیم.

هدایت با اشاره به اینکه به تمامی تعهدات خود در حوزه تحویل واحدهای مسکن مهر در سال گذشته پایبند بوده‌ایم گفت: تمامی پیمانکارانی که در سال‌های گذشته کم کار بودند را برکنار کرده‌ایم و با توجه به تعهدات خود در این حوزه تحویل واحدها را انجام داده‌ایم.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴۵ هزار واحد از ۸۰ هزار واحد مسکن مهر در پردیس به متقاضیان تحویل داده شده است گفت: ۱۵ هزار واحد مسکن مهر تا پایان ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسند و هیچ مشکلی از لحاظ تحویل واحدها نداریم.

هدایت یاد آور شد: بر خلاف سایر بخش‌ها که فعالیت‌های خود را در بحران کرونا کاهش و یا با تاخیر انجام داده‌اند، در تمامی بخش‌های مسکن مهر پردیس عوامل با قوای کامل در حال انجام  وظیفه هستند و هیچ مشکلی از لحاظ تحویل در موعد مقرر ندارند و این خود می‌تواند نگرانی متقاضیان را برطرف کند.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در پایان اظهار کرد: هیچ مشکلی از لحاظ افزایش قیمت هم نداریم و متقاضیان هم نگرانی بابت این موضوع نداشته باشند چرا که پرونده افزایش قیمت‌ها بسته شده است‌.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار