باغداران برای پیشگیری از سرقت چه کار کنند؟

فرمانده انتظامی کازرون درباره اینکه باغداران برای پیشگیری از سرقت چه اقداماتی انجام دهند، پاسخ داد.

سرهنگ محمد عبادی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان کازرون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: باغداران برای مقابله با سرقت‌ها باید نکات ایمنی لازم را جدی گرفته و رعایت کنند.

او ادامه داد: با توجه به اینکه حضور باغداران در باغ‌ها به صورت فصلی و مقطعی است، بر این اساس فرصت برای سوء استفاده و سرقت اموال در برخی از ساعات شبانه روز فراهم می‌شود که باید برای جلوگیری از این موارد نکات ایمنی رعایت شود.

سرهنگ محمد عبادی نژاد از شهروندان خواست تا در زمان‌های مختلف به خانه باغ‌ها و اموال حفاظت شده خود در باغ‌ها سرکشی کنند و یا آن را به نزدیکترین افرادی که در آن محل ساکن هستند، بسپارند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با بیان اینکه هرگونه موارد مشکوک در این خصوص را باید به پلیس ۱۱۰ گزارش داد، اضافه کرد: باغداران از دادن هرگونه اطلاعات اعم از تعداد نگهبان‌ها و اموال به افراد غریبه خودداری کرده و همچنین از ورود افراد ناآشنا به باغ خودداری کنند.

او هشدار داد: صاحبان باغات، مزارع و روستائیان دقت نظر لازم را در نگهداری تجهیزات کشاورزی بخصوص موتور و پمپ‌های آب داشته باشند و تا آنجا که امکان دارد این وسایل را در محلی مناسب و محصور جانمایی کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار