قدردانی رئیس جمهور از اقدامات پیشگیرانه کرونا ویروس در خراسان شمالی

رئیس جمهور از اقدامات پیشگیرانه و کنترل کرونا ویروس در خراسان شمالی قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  حسن روحانی رئیس جمهور در ارتباط ویدئوکنفرانس با شجاعی استاندار خراسان شمالی گفت: خراسان شمالی در زمینه پیشگیری و کنترل بیماری کرونا ویروس، اقدامات ارزشمندی انجام داد.

استاندار خراسان شمالی نیز در این نشست گفت: بیماری کرونا ویروس در کشور به خوبی نشان داد که مجموعه دولت توانست تدابیری ارزشمند و شایسته تجلیلی اتخاذ کند.

شجاعی، وضعیت سفید استان در بحث سوخت و اغتشاشات کشور و کاهش تخلفات انتخاباتی را از مصادیق همدلی مردم و مسئولان و انسجام بین دستگاه‌های استان عنوان کرد و افزود: از سفر هیات دولت به این استان تواستیم ۸۰ درصد اعتبارات دولتی را محقق کنیم و شش هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری موسسات بخش خصوصی را هم داریم که در نخستین فرصت به بهره برداری یا کلنگ زنی می‌رسد.

استاندار در پاسخ سوال رئیس جمهور درخصوص چگونگی آمادگی خراسان شمالی برای بازگشایی کسب و کار‌ها از ۲۳ فروردین گفت: برای غلبه بر هر مشکلی، با تقسیم وظایف بین اجزای حاکمیت، یک یک قدم از هر مشکل جلوتر حرکت می‌کنیم که نمونه آن، کنترل کرونا با وجود تردد سه میلیون مسافر در استان از ۲۵ اسفند تا اوایل فروردین بود.

او اظهار کرد: در استان، طرح جامع دیگری با عنوان جلوگیری از آثار مخرب ویروس کرونا بر سایر بخش‌ها تحت فوریت ها، میان مدت، کوتاه مدت و بلند مدت را با شرح وظایف مشخص آغاز کردیم. همچنین در قالب یک تفاهم نامه سه جانبه با دستگاه‌های نظارتی، دیوان محاسبات و بازرسی و سپاه با سازمان دهیاری از محل اعتبارات دهیاری ها، ۱۲۰ هزار بسته بهداشتی رایگان بین روستاییان توزیع کردیم.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.