دستگیری عامل انتشار مطالب کذب در فارس/قاچاقچیان هروئین به دام پلیس فسا افتادند

مهم‌ترین حوادث امروز ۱۹ فروردین ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۱۹ فروردین ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

قاچاقچیان هروئین به دام پلیس فسا افتادند

فرمانده انتظامی فسا گفت: با هوشیاری ماموران پلیس، باند ۹ نفره قاچاقچیان مواد مخدر در فسا دستگیر و ۳ کیلوگرم هروئین کشف شد.

سرهنگ فرج رستمی فرمانده انتظامی فسا گفت: در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر قاچاق هروئین به فسا، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، منزل مسکونی مورد قرار قاچاقچیان شناسایی و به محض ورود خودرو حامل مواد مخدر، بلافاصله ماموران وارد عمل شده و ۹ متهم را دستگیر و در بازرسی از محل ۳ کیلوگرم هروئین کشف کردند.

سرهنگ رستمی با اشاره به کشف ۸ قبضه سلاح سرد و همچنین توقیف ۴ دستگاه موتورسیکلت و یک خودرو سواری متعلق به قاچاقچیان، بر عزم جدی پلیس در مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر تاکید کرد.

کشف ۸۰ گوسفند قاچاق در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از توقیف یک کامیون حامل ۸۰ رأس گوسفند قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان بیان کرد: مأموران انتظامی بخش اوز این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری، به یک دستگاه کامیون حامل احشام مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: پس از بررسی‌های انجام شده، مشخص شد این خودرو حامل ۸۰ رأس گوسفند قاچاق و بدون مجوز دامپزشکی است.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با بیان اینکه ارزش ریالی احشام قاچاق کشف شده برابر با اعلام نظر کارشناسان یک میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر شد.

پلمب بیش از ۴۰ واحد صنفی متخلف در فراشبند

فرمانده انتظامی فراشبند از بازدید ۲۲۶ واحد صنفی و پلمب ۴۲ واحد صنفی متخلف در ایام نوروز خبر داد.

سرهنگ کرامت اله برومندی فرمانده انتظامی فراشبند اظهار کرد: پلیس امنیت عمومی شهرستان فراشبند به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در ایام نوروز ۹۹ از ۲۲۶ واحد صنفی در سطح شهرستان بازدید به عمل آورد.

او ادامه داد: در این رابطه ۴۲ واحد صنفی که قوانین و مقررات مربوطه را رعایت نکرده بودند، با دستور قضایی پلمب شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فراشبند از شهروندان خواست تا هرگونه تخلف واحد‌های صنفی را از طریق سامانه ۱۱۰ و یا با مراجعه حضوری به پلیس گزارش دهند.

دستگیری عامل انتشار مطالب کذب در فارس

رییس پلیس فتا فارس از دستگیری عامل انتشار مطالب کذب در فارس خبر داد.

سرهنگ حشمت سلیمانی رییس پلیس فتا فارس اظهار کرد: در پی شکایت یکی از سازمان‌های دولتی مبنی بر اینکه شخص یا اشخاصی از طریق شبکه‌های اجتماعی اقدام به نشر اکاذیب و افترا علیه کارکنان این سازمان کرده اند، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

او افزود: در بررسی‌های فنی و تحقیقات انجام شده توسط کارشناسان، یک نفر از عاملان انتشار مطالب کذب در یکی از شهرستان‌های استان فارس شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

رییس پلیس فتا استان فارس گفت: متهم ابتدا در بازجویی‌های اولیه و فنی ماموران پلیس قصد انکار عمل مجرمانه خود را داشت که پس از مشاهده مدارک مستند و غیر قابل انکار به جرم ارتکابی اقرار کرد.

سرهنگ سلیمانی تصریح کرد: برابر مواد ۱۶ و ۱۷ و ۱۸ قانون جرائم رایانه ای، نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی از طریق اینترنت و سایر فضا‌های مجازی جرم تلقی شده و برای آن به تناسب مجازات حبس و جرائم نقدی در نظر گرفته می‌شود به همین جهت با افرادی که امنیت روانی مردم را با چالش روبرو کنند، برخورد قانونی می‌شود.

او اضافه کرد: این پلیس به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس WWW.Cyberpolice.ir قسمت ثبت گزارش‌های مردمی با ما درمیان بگذارند.

کشف ۱۲۹ کیلو تریاک در ممسنی

فرمانده انتظامی ممسنی از کشف ۱۲۹ کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک در بازرسی از یک سواری ام وی ام خبر داد.

سرهنگ محمد هاشم قسام فرمانده انتظامی ممسنی اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان ممسنی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور اصلی قائمیه -نورآباد، به یک دستگاه خودرو «ام وی ام» مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو، ۱۲۹ کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک که در صندوق عقب خودرو جاسازی شده بود، کشف و در این خصوص ۲ متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی تصریح کرد: مبارزه بی امان با مواد مخدر از اولویت‌های این فرماندهی به شمار می‌رود.

پلمب ۹ واحد صنفی متخلف در اقلید

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید از پلمب ۹ واحد صنفی متخلف دراین شهرستان خبر داد.

سرهنگ مرادصارمی فرمانده انتظامی شهرستان اقلید اظهار کرد: به منظور جلوگیری ازشیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت مردم، مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی و اتاق اصناف از واحد‌های صنفی سطح شهر بازدید به عمل آوردند.

او افزود: در این رابطه مأموران ۹ واحدصنفی متخلف را به دلیل عدم رعایت مقررات اعلامی از ستاد مدیریت بیماری کرونا، پلمب کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید از عموم مردم شهرستان خواست هرگونه موارد مشکوک و رعایت نکردن بهداشت توسط واحد‌های صنفی را هرچه سریع‌تر اطلاع دهند تا اقدامات لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار